ייעוץ פיננסי: מתי כדאי לקחת?

ייעוץ פיננסי: מתי כדאי לקחת?

רבים מהאנשים חושבים שייעוץ פיננסי נועד ליזמים אשר מעוניינים להקים עסק או מיועד לאנשים שהם כבר בעלי עסקים אשר נקלעו לקשיים. אך לא כך הדבר כלל וכלל. נכון שחלק גדול מן היועצים הפיננסים בהחלט מספקים שירותים של ייעוץ עסקי, אך לעיתים קרובות דווקא הבית הפרטי שלכם הוא זה שזקוק יותר מהכול לייעוץ פיננסי. אז מתי כדאי לכם לקחת ייעוץ פרטי, אילו החלטות אתם לוקחים בחייכם ומתי כדאי להיעזר בייעוץ? על זאת נענה ממש עכשיו.

בשביל מה עליכם לקחת ייעוץ פיננסי שהוא גם פרטי?

אם ברצונכם ללמוד איך לצמצם את ההוצאות השוטפות שלכם ואיך להגדיל את ההכנסות שלכם כדאי לכם לפנות למישהו שיעניק לכם ייעוץ פיננסי פרטי. לאחר שתגיעו ליעד שלכם, אתם תוכלו ללמוד איך אתם יכולים להגדיל את ההון העצמי שלכם באמצעות עוד כלים פיננסים, כמו השקעות באפיקים שונים. עוד מקרים שבהם כדאי לכם להיוועץ ביועץ פיננסי הם כאשר אתם מקבלים נכס מסוים או ירושה מסוימת ואתם מעוניינים לדעת כיצד אתם יכולים לשמור על הערך שלהם בצורה הטובה ביותר.

איזה החלטות פיננסיות אתם מקבלים במהלך חייכם?

במהלך החיים עולים לנו הרבה שאלות בראש הקשורות לתחום הפיננסי. השאלות הנפוצות שעולות בראש הן בדרך כלל האם משתלם לקחת משכנתא ולקנות דירה משלנו או אולי עדיף להישאר בשכירות? לאיזה סכום אנחנו יכולים להתחייב בהחזרים שלנו כל חודש במהלך ה-5 שנים הקרובות? האם הולך להגיע שינוי בהכנסות או בהוצאות שלנו בזמן הקרוב? אם יש ילדים, איך הם נכנסים לכל עניין התקציב שלנו? ישנם מקרים כי יחולו שינויים בחיים שלכם אשר יצריכו מכם היערכות מחדש, כמו למשל המצב בעבודה שלכם ישתנה, אתם תעברו דירה ועוד.

מתי כדאי לכם לקחת יועץ פיננסי?

ראשית, עליכם להיות מוכנים לקבל עצה ממישהו אחר. תהליך של ייעוץ כלכלי מחייב אתכם להיות פתוחים, שיהיה לכם רצון אמיתי לשינוי וכמובן שתהיה כנות בין כל המשתתפים בתהליך. שנית, כאשר אתם עומדים לפני שינויים גדולים ואתם רוצים להתכונן אליהם על הצד הטוב ביותר. כמו למשל, חתונה, לידה של ילד ראשון, רכישה של דירה. עם כל אלה ועוד, ייעוץ עם איש מקצוע יכול לחסוך לכם כסף ואפילו לסייע בתכנון מהלכים ארוכי טווח בצורה הטובה ביותר. עוד מקרה הוא כאשר אתם עומדים לקבל החלטה משמעות בנושא שאתם לא כל-כך מבינים עד הסוף. אם המצב הכלכלי שלכם עומד להשתנות בצורה משמעותית לא משנה באיזה אופן, חיובי או שלילי, אתם חייבים להיערך מחדש והיועץ הפיננסי יוכל לעזור לכם בזה. מקרים נוספים יכולים להיות אם לקחתם יותר מדי הלוואות ונחנקתם מהם, או אם יש לכם כל מיני יעדים כלכליים שאתם צריכים לתכנן תקציב עבורם, היועץ הפיננסי יעשה זאת עבורכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh