יישור שיניים מתקדם – הדרך הנכונה

יישור שיניים מתקדם – הדרך הנכונה

טכנולוגיה היא דבר משתנה, ובעשורים האחרונים קצת השינוי הולך ומאיץ. אנו עדים לפריצות דרך משמעותיות בתחום הרפואי בכלל, וברפואת השיניים בכלל, ופעולות כמו יישור שיניים, דבר שכמעט כולנו צריכים, נהיות פשוטות יותר, מדויקות יותר, ונגישות יותר לקהל הרחב.

עד לפני שנים לא רבות, תהליך יישור השיניים היה מאתגר במיוחד. השיניים קשות, מקובעות ויציבות, ולהזיז אותן זה לא עניין של מה בכך. ובכל זאת, מאות אלפי אנשים ברחבי העולם נכנסו לתהליכים מורכבים וארוכים ליישור השיניים שלהם, ולא רק כדי להיראות טוב יותר ועם חיוך יפה יותר.

ליישור השיניים יש גם אספקטים בריאותיים לחלוטין, ורבים האנשים הנזקקים להליך זה בכדי להגיע למצב תקין של הפה, ולמנוע בעיות שונות בלסת, בעיות שמתעוררות מלעיסה לא מאוזנת עקב מבנה שיניים לקוי. לטובת מטופלים אלו, ולטובת כל מיש מעוניין ליישר את שיניו, עולם רפואת השיניים לא נח על שמריו, ומביא עוד ועוד שיפורים טכנולוגיים, ידע, ניסיון ומכשור חדיש.

יישור שיניים גם בגיל מתקדם

אחד הדברים היפים שהטכנולוגיה מביאה לנו בימינו היא את היכולת להנגיש פתרונות רפואיים ואסתטיים כאחד גם לגיל המתקדם. אנו חיים בעידן בו אנשים מתבגרים ומזדקנים בנחת, ואנו יודעים לשמר את החיים עד גיל מתקדם במיוחד. המחיר הוא מפגש עם אתגרים רפואיים חדשים שלא היו לפני כן, כמו שחיקה של איברים וירידה בתפקודים פיזיים, לצד אתגרים רגשיים של חיים כאדם מבוגר בחברה.

יישור שיניים הוא פיתרון מצוין לאנשים בגיל השלישי, אשר מבקשים לשמור על חזות נאה ואסתטית, שתאפשר להם להרגיש נוח יותר בעולם שלנו, שדורש מאיתנו להיראות טוב תמיד. הטכנולוגיה שמאפשרת יישורי שיניים גם למבוגרים היא לא דבר מובן מאליו, שכן היא לוקחת בחשבון אספקטים רפואיים וידע שנרכש והתפתח בעשורים האחרונים, עם העלייה בתוחלת החיים.

אסתטיקה וביטחון עצמי

לחיות את החיים מאחורי חיוך ביישן זה כמו לחיות עם שם לא מקובל – זה בסדר, אפשר לחיות עם זה, ואפילו לשגשג, אבל זה יכול לאתגר. לא נהוג מאוד להחליף את השם בחברה שלנו, למרות שברמה הטכנית זה קל מאוד. לעומת זאת נהוג מאוד ליישר את השיניים, אפילו שברמה הטכנית מדובר בתהליך מורכב ומאתגר.

שתי הדוגמאות הללו, יישור שיניים והחלפת שם, לשתיהן השפעות מאוד חזקות על המישור הפסיכולוגי והפסיכו-סוציאלי של האדם. כשאנו עם שיניים ישרות, אנו חווים ביטחון עצמי גבוה יותר, ביטחון גוף. פתאום זה מרגיש קל יותר ונכון יותר לצחוק ולחייך, וזה לכשעצמו מהווה שינוי משמעותי בחייהם של רבים.

מכיוון שיישור השיניים מתאים גם למבוגרים, הרי שאם עד כה לא ביצעתם את ההליך, ונדמה לכם כי זה כבר מאוחר מדי, אולי כדי לשקול שנית. רופא שיניים אורתודונט המתמחה ביישור השיניים לאוכלוסיה המבוגרת יוכל לבחון את התיק הרפואי שלכם, להכיר את המקרה הספציפי שלכם, ולומר לכם באופן חד משמעי האם ההליך מתאים לכם או לא מתאים לכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh