ימי גיבוש וירטואליים לעובדים בתקופת הקורונה

ימי גיבוש וירטואליים לעובדים בתקופת הקורונה

ימי גיבוש לעובדים מוכיחים את עצמם כל פעם מחדש: כל טיול, כל אירוע או מפגש מעלה חיוך על פניהם של העובדים, מעלה את המוטיבציה שלהם לעבוד, מעצים את הפרודוקטיביות שלהם ומעודד אותם ליצור שיתופי פעולה עם עמיתים לעבודה שלאורך זמן הופכים לקשרים חברתיים טובים שניתן לסמוך עליהם במהלך יום העבודה.

היתרונות של ימי גיבוש לעובדים הם רבים, אך בעקבות ההתפרצות של מגפת הקורונה לבעלי עסקים ומנהלים נעשה קשה יותר ויותר להצליח ולארגן ימי גיבוש איכותיים. אחרי הכול, אם בעקבות הנחיות התו הסגול רבים אינם יכולים לפתוח את החנויות שלהם או לאפשר לעובדים שלהם להגיע לעבודה, כיצד ניתן לערוך ימי גיבוש שמחים מלאי אנשים ומגע?

"אל דאגה, עסקים וארגונים רבים שמקדישים את כל חייהם לימי גיבוש לעובדים עשו חושבים ולמדו כיצד להתאים את האירועים שלהם לתקופה ולייצר לעובדים חוויה סוחפת, מרגשת ומגבשת "אומר לנו מנהל ההפקות בחברת OUTMIND, הפקת ימי כיף וגיבוש.

הופעה בזום

אתם כבר שומעים את המנגינה בראש? כיום אמנים רבים מודעים לעובדה שהם לא יכולים להגיע למועדונים או למקומות עבודה ואירועים בכדי להופיע. כתוצאה מכך, הם החלו מבצעים מופעים מרשימים ומלהיבים דרך הזום, כדי להמשיך ולרגש את המעריצים שלהם ולאפשר לבעלי עסקים להזמין אותם לבצע הופעות לכל עובדי החברה.

מופע מוזיקה מרומם יסייע לעובדים שלכם להרגיש שאכפת לכם מהם ויגרום להם לפתח הערכה כלפיכם וכלפי מקום העבודה שלהם. כאשר ההופעה נערכת בזום אין זה משנה אם העובדים שלכם צופים בה ממקום העבודה או מהבית – העיקר שהם נהנים ושהם מרגישים שהשקעתם בהם.

מומלץ מאוד לחבר את כל העובדים לצ'אט משותף גדול או לחלק אותם לפי מחלקות כדי לעודד אותם להתחבר במהלך ההופעה גם בזום.

צוחקים ביחד בסטנדאפ

הופעה בזום אינה חייבת להיות בהכרח מוזיקלית. למען האמת, דווקא הופעות שמאפשרות לעובדים לנהל שיח הן מומלצות יותר, משום שהן מגבשות יותר בין העובדים. מה יותר מגבש מצחוק?

כיום סטנדאפיסטים רבים פותחים את הזום ועורכים הופעות שלמות לימי גיבוש וירטואליים לעובדים, בכדי לגרום להם להישפך מצחוק וליהנות יחד כקבוצה.

מופע בזום יכול להיות גם מופע אקרובטי, מופע קרקס ואפילו אימון ספורט קבוע שכל העובדים מוזמנים אליו. כל פעילות שהם יכולים ליהנות ממנה ביחד ולפתח הערכה כלפי החברה בעקבותיה היא מצוינת ותעלה את מצב הרוח של העובדים.

סיורים וירטואליים דרך הזום

תופעת הקורונה עוררה את היצירתיות של בעלי עסקים רבים ובין היתר של עורכי הטיולים והסיורים במדינת ארץ ישראל.

נכון, אמנם אינכם יכולים להזמין את כל העובדים שלכם לטיול בירושלים או למצדה, אך אתם בהחלט יכולים להציע להם ליהנות מסיור וירטואלי ואינטראקטיבי בכל מקום בארץ שאתם רק יכולים לחשוב עליו.

איך זה עובד? אתם בוחרים בארגון המתאים לפי סוג המיקום של הטיול שאתם רוצים ומזמינים אותו ואת העובדים שלכם אליו. ביום הסיור עצמו יישלח לינק לכל אחד מהעובדים בשעה שנקבעה מראש, והם יוכלו להצטרף לסיור יחד עם בני משפחה, חברים או עמיתים לעבודה.

במהלך הסיור העובדים ייהנו מסרטונים, הסברים ותמונות המשקפים את יופי וטיב המקום וילמדו הרבה מאוד אודותיו. אף על פי שאינם יכולים לשהות פיזית בחיק הטבע, רק לראות את כל הפסטורליות של החוץ וליהנות מאווירה של טיול כבר מעלים להם חיוך על הפנים.

לרעיונות נוספים לערבי גיבוש ווירטואליים לחצו כאן.

במהלך תקופת הקורונה ניכר כי האנרגיות והפרודוקטיביות של כל המשק פחתו. ימי גיבוש וירטואליים לעובדים מסייעים לעובדים ללמוד להעריך את מקום העבודה שלהם יותר וגם להתאמץ בשבילו יותר, מאחר והם יודעים כי הוא מתאמץ בשבילם בחזרה.

צילום: 123RF

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh