יריד תעסוקה לבנות ובני הנוער לקראת החופש הגדול

יריד תעסוקה לבנות ובני הנוער לקראת החופש הגדול

ביום שלישי (6.6) בין השעות 17:00 – 19:00 תקיים עיריית רחובות, בשיתוף מועצת התלמידים והנוער העירונית, יריד תעסוקה לבני הנוער לקראת החופש הגדול. במסגרת יריד התעסוקה, יוצעו לבני הנוער מקומות עבודה, הם יקבלו מידע בנושא זכויותיהם ואת כל המידע הנחוץ להם לקראת ימי החופש הגדול. במהלך היריד תתקיים גם הופעה של 'סטפן'.

זו השנה השנייה ברציפות שבה מתקיים יריד התעסוקה לנוער בשיתוף פעולה של עיריית רחובות ומועצת התלמידים והנוער העירונית. ההחלטה על קיומו של היריד התקבלה לאחר שהתקבלו פניות רבות של הורים ושל בני נוער המחפשים תעסוקה לקיץ. במסגרת היריד יוקם דוכן הסברה של סיירת זכויות 'עיר ללא ניצול', בשיתוף הסתדרות הנוער העובד והלומד, בנושא זכויות ותעסוקה.

יריד

יריד התעסוקה ייערך בהובלתם של סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל וחברת המועצה ומחזיקת תיק קידום מעמד הילד ונוער במצבי סיכון, יעל בק.

עו"ד מתן דיל: "מידי שנה, לקראת ימי החופש הגדול, פונים אלי הורים ובני נוער רבים, בבקשות לסיוע באיתור משרות לתעסוקה הולמת והוגנת. אנו מקיימים את יריד התעסוקה מכיוון שחשוב לנו שכל נער או נערה שירצו לעבוד במהלך תקופת החופש הגדול יצליחו לעשות כן, תוך שהם יודעים מהן זכויותיהם".

יעל בק: "חשוב לנו להגביר את המודעות של הנוער, בדבר זכויותיהם בעבודה ולחשוף אותם לגורמים העוסקים בסיוע ובהגנה על זכויותיהם. מכאן, ההחלטה לשלב ביריד התעסוקה את סיירת הזכויות של פרויקט 'עיר ללא ניצול', אשר יקימו דוכן הסברה בנושא".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh