כבר איחלתם ללקוחות שלכם שנה טובה?

כבר איחלתם ללקוחות שלכם שנה טובה?

אין מצב שראש השנה מגיע בעוד כמה ימים ועדיין לא עשית זאת! ובכן אל דאגה, אנחנו כאן כדי לסדר את העניין ועל הדרך גם להסביר מעט על החשיבות של הקשר האישי שלנו כעסקים, עם הלקוחות שלנו. אימיילים, הודעות SMS וכל אמצעי אחר העומד לרשותך ליצירת תקשורת שהיא עם הלקוח, הם קודש קודשים עבור הצלחת העסק שלך ובעיקר כשמדובר בתקופת החגים.

מה קורה כשהלקוח מקבל הודעות SMS מהסוג הזה?

כשעסק משתמש בשליחת הודעות SMS ללקוחותיו, הוא עושה שימוש בדרך הישירה והאישית ביותר לגשת אליהם. בניגוד למיילים או פרסומים מטורגטים ברשתות החברתיות, למסרונים יש כוח מיוחד שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר, כפי שנראה מיד:

  • פנייה אישית – המערכות המתקדמות כיום מאפשרות למען את המסרונים לכל אחד מהלקוחות על פי שמם האישי ואפילו על פי שם משפחה. מחקרים הראו שברגע שפונים לאדם בשמו הפרטי, נוצר קשר של ממש שכן האדם מרגיש שרואים אותו בפני עצמו ולא רק את היותו לקוח, יש בכך כוח עצום.
  • מבצעים מיוחדים – מלבד איחולי החגים השמחים והפנייה האישית, ניתן לנצל את ההזדמנות בכדי לשווק מבצעים והטבות מיוחדות לאלו שנרשמו לקבלת המסרונים מכם. זאת מכיוון שעל פי חוק, אי אפשר לשלוח מסרונים לכל אדם – עליו לאשר לבית העסק לעשות זאת או שהדבר ייחשב לספאם והטרדה. ראו בכך דרך להגיד ללקוחות שלכם שבחרו לקבל מכם את המסרונים הללו, תודה על כך.
  • תזכורות – דווקא לקראת החגים, כדאי לנצל את ההזדמנות להזכיר ללקוחות שלכם שיש מבצעים שעומדים להסתיים, ושלא מומלץ לפספס. אם כבר הודעת חג שמח ושנה טובה, זו הזדמנות לא רעה להזכיר על קיומם של המבצעים המיוחדים הללו לתקופת החגים ולדרבן אותם לבצע רכישה.
  • שיתוף פעולההודעות SMS בכלל הן אמצעי נהדר כדי לדעת מה הלקוחות חושבים עליכם, מה צריך לשפר ולייעל ומה אתם עושים כל כך טוב עד שאין צורך לשנות. אחלו להם חג שמח, צרפו סקר שביעות רצון פשוט כי אפשר, אולי כדאי גם ליצור הגרלה בכדי להניע אותם לשתף פעולה ולגרום להם להשתתף.

יחס אישי יביא לתוצאות מהירות

נכון שהמטרה של כל עסק היא בסופו של דבר לצמוח ולהתקדם, אך ברור שלא יוכל לעשות זאת ללא לקוחות נאמנים שיחזרו שוב ושוב לצרוך את השירותים או המוצרים שלו. כדי להגדיל את מספר הלקוחות ולהפוך אותם לנאמנים לאורך זמן. זה בדיוק מה שאמצעים כגון הודעות SMS יעזרו לך כבעל עסק לעשות, תוך אפשרות לשליפת נתונים וסטטיסטיקות לייעול העבודה, פילוח הלקוחות על פי קריטריונים שייקבעו מראש, ועוד שלל פעולות החשובות ליצירת אותו קשר אישי וחשוב כל כך בין העסק והלקוח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh