כיצד לבחור חברת בניית אתרים?

כיצד לבחור חברת בניית אתרים?

בניית אתר אינטרנט חדש לעסק היא דבר מהותי ביותר. אתר אטרקטיבי יכול להביא לקוחות חדשים לעסק ולגרום להגדלת נפח ההכנסה. לכן צריך להתייחס לאתר כאל כלי שיווקי לכל דבר. האתר צריך להביא ללקוחות פוטנציאליים את כל המידע הדרוש להם, ולעשות זאת בצורה ברורה, יפה לעין ועם ממשק מצוין.

כאשר מתלבטים באיזו חברת בניית אתרים לבחור עבור הפרויקט שלכם, כדאי לדעת אילו שאלות צריך לשאול. אנשים שאינם בעלי רקע בעולם השיווק הדיגיטלי עלולים שלא לדעת מה חשוב לשאול מראש את החברה. יש כמה סוגי שאלות שצריכות להשפיע על קבלת ההחלטה שלכם, והנה הם כאן.

מערכת פתוחה או סגורה?

אתרים מודרניים כיום כוללים מערכת ניהול. גם אם האתר מכיל רק מידע ואין בו רכישה של מוצרים, חשוב שיהיה ניתן לעדכן אותו בכל עת. לשם כך קיימת מערכת ניהול שמבוססת על מסד נתונים שניתן לעדכן אותו. מכיוון שיכולת עדכון האתר היא קריטית, חשוב שבעל האתר יהיה מסוגל לעשות זאת בקלות רבה ככל הניתן.

לשם כך, עדיף שהאתר יהיה בנוי על מערכת ניהול פתוחה. המערכת הפופולרית הנפוצה ביותר שמקובל להשתמש בה היא וורדפרס, אך קיימות מערכות נוספות. כאשר האתר בנוי בוורדפרס, קל יותר לערוך בו שינויים וכל אחד עם רקע טכני של פיתוח אתרים יכול לעשות זאת, גם אם אתם מחליטים לעזוב את החברה שבנתה את האתר מסיבה כלשהי.

חברות מסוימות לבניית אתרים מציעות אתר עם מערכת ניהול ייחודית לאותה החברה. בדרך כלל מערכות אלו פחות מודולריות וידידותיות למשתמש. בנוסף, קיימת תלות מוחלטת של בעל האתר בחברה. הוא אינו יכול לקחת את האתר ולפנות לחברה אחרת. מדבר בחיסרון גדול למדי.

האם מושם דגש על חוויית המשתמש באתר?

המושג חוויית משתמש הוא מושג רחב למדי, שכולל בתוכו הרבה פרטים קטנים. לחוויית המשתמש באתר יש השפעה רבה על אחוז ההמרה שלו ועל היכולת שלו למשוך ולעניין לקוחות פוטנציאליים. הדבר חשוב במיוחד באתרי איקומרס, שבהם מוכרים מוצרים.

אתם לא חייבים לפנות אל חברת UI נפרדת כדי לשפר את חוויית המשתמש באתר. חברות בניית אתרים איכותיות כוללות שימת דגש על נושא זה ומחזיקות אנשי צוות שנותנים מענה לנושא ממשק המשתמש וחוויית המשתמש באתר (UX/UI). אתר חדש שאין בו התייחסות לנושא הזה הוא אתר מוגבל ביותר מבחינת הפוטנציאל העסקי שלו.

האם האתר מוכן לקידום אורגני בגוגל?

שאלה נוספת שיש לשאול היא האם החברה לבניית האתרים מכינה את האתר לקידום אורגני בגוגל. מלאכת הקידום עצמה צריכה להתבצע כאשר האתר כבר עלה לאוויר, אך יש הרבה דברים שניתן לעשות באופן טכני ומבני באתר כדי לשפר את סיכויי הקידום שלו. מדובר בנושאים כמו קישורים פנימיים באתר, מבנה הקוד, הוספת מפת אתר, שיפור מהירות הטעינה של דפי האתר ועוד. האתר גם מוכרח להתאים בצורה מלאה לכל סוגי המסכים (אתר רספונסיבי) ויש לוודא זאת מראש.

לסיכום

בחירת חברה לבניית אתרים היא תהליך חשוב ויש לוודא כי אתם בידיים הטובות והמקצועיות ביותר. בעזרת השאלות שהועלו כאן תוכלו לקבל תמונה טובה יותר על טיב העבודה שתקבלו. חשוב גם, כמובן, לשמוע המלצות על החברה ולהתרשם מתיק העבודות שלה.

בעזרת מבט על אתרים אחרים שהחברה בנתה תוכלו לראות אם מדובר בתוצרים מספיק איכותיים. כאשר יודעים מה לשאול, הרבה יותר קל לעשות את הבחירה. בסופו של דבר, האתר שתבנו ישמש אתכם לטווח ארוך ויכול להיות כלי עזר משמעותי במאמצי השיווק שלכם.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh