כך משיקים תכנית מצוינות ורובוטיקה לתלמידים: הרצאת השראה מאלופת העולם

כך משיקים תכנית מצוינות ורובוטיקה לתלמידים: הרצאת השראה מאלופת העולם

עיר המדע והתרבות: אגף החינוך והנוער משיק את תוכנית מצוינות ורובוטיקה בחטיבות הביניים והתיכונים בעיר.

מטרה התוכנית היא לפתח בקרב הנערים והנערות חשיבה אנליטית מדעית ויצירתית ולהצמיח את הדור הבא של מנהיגים מדעיים וטכנולוגיים. התוכנית מתחילה השבוע (19.11) עם הרצאת השראה מיוחדת מאת הספורטאית הפאראלימפית מורן סמואל, זוכת מדליית ארד באולימפיאדת ריו 2016 ומדליית זהב בגביע העולם בחתירה.

סמואל תשתף בסיפור החיים שלה- העיסוק בספורט מקצועי, המום המולד שהוביל לשיתוק פיזי וההתגברות על המכשולים עד לניצחונות בתחרויות בינלאומיות.

להרשמה להרצאה לחצו: https://bit.ly/32NDxxw

שנת הלימודים הנוכחית אמנם שונה והלמידה מתבצעת עד כה בעיקר באופן מקוון, אך באגף החינוך והנוער בעיריית רחובות לא מוותרים על תוכניות לימודי העשרה ומצוינות. חטיבות הביניים והתיכונים בעיר מפעילים מגוון תוכניות מצוינות בתחומי הטכנולוגיה והמדעים, המעודדת חשיבה הנדסאית ומספקות חוויה לימודית יצירתית הכרוכה בהשתתפות פעילה.

אחת מהתוכניות הללו היא ליגת הלגו FIRST LEGO LEAUGE (FLL), הצפויה לעסוק השנה בפתרון בעיות באמצעות רעיונות יצירתיים וחדשנות. תכנית זאת תיפתח ביום חמישי הקרוב (19.11) בהרצאת השראה מאת הספורטאית הפאראלימפית, מורן סמואל, זוכת מדליית ארד באולימפיאדת 2016 ומדליית זהב בגביע העולם בחתירה. סמואל, שעסקה כל חייה בספורט מקצועי חוותה משבר עמוק כשהפכה למשותקת בגיל 24 בלבד. לאחר תקופת שיקום היא השלימה את לימודיה ובחרה להתגבר על הקשיים ולעסוק במה שהיא הכי אוהבת – ספורט מקצועי. את התוכנית למצוינות מובילה שרית זלצמן, רכזת טכנולוגיה ומצוינות עירונית ורכזת מגמה מדעית הנדסית בקריית החינוך למדעים.

ההרצאה תתקיים ביום חמישי הקרוב (19.11) בשעה 20:30 באמצעות הזום, תלמידים, הורים ומורים מוזמנים להירשם להרצאה באמצעות הקישור: https://bit.ly/32NDxxw

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "חינוך לא נמדד רק בציונים ומבחנים אלא בערכים ובגידול ילדים וילדות חכמים ועצמאים המאמינים ביכולות שלהם להשיג את המטרות שהציבו לעצמם. תוכניות המצוינות הפועלות בבתי הספר מחזקות את החשיבה היצירתית ומעשירות את סל הכלים והכישורים שלהם. ההרצאה הקרובה של הספורטאית הפאראלימפית מורן סמואל תעניק לנערים והנערות פרספקטיבה חדשה על התמודדות עם אתגרים, שאיפות גבוהות, התמדה והצלחה".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "ילד שמאמין בעצמו וביכולות שלו יהפוך לנער יוזם, המסוגל לפתור בעיות בכוחות עצמו ולהגיע להישגים. אנו מזמינים את התלמידות והתלמידים, המורים, המורות וההורים להצטרף להרצאה של מורן סמואל, על הקשיים והאתגרים עליהם הצליחה להתגבר בדרך אל המדליה האולימפית. אני מודה לשרית זלצמן, רכזת טכנולוגיה ומצוינות עירונית על העבודה המסורה והייחודית למען תלמידי העיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh