כך תעברו דירה ברחובות כמו אלופים

כך תעברו דירה ברחובות כמו אלופים

אם אתם צריכים לעבור דירה ברחובות הגעתם למקום הנכון. אנחנו נסה לעשות לכם קצת סדר בבלגן באמצעות כל הטיפים החמים למעבר דירה ברחובות וגם נסביר איך להזמין הובלה ולמה כדאי לכם לשלם למוביל רק בתום העבודה.

מזמינים ארגזים מהאינטרנט

לפני הכל אתם צריכים לדאוג לעצמכם לארגזים כדי לא להגיע לדקה התשעים עם דירה לא ארוזה.  מומלץ להזמין ארגזים למעבר דירה באמצעות האינטרנט, שם תוכלו למצוא דיל טוב על כמות גדולה של ארגזים. הארגזים האלה יגיעו אליכם במשלוח, כך שאתם לא צריכים יותר מידי להתאמץ. מה שכן, הקפידו לבחור בארגזים איכותיים עם דופן כפולה על מנת שהתכולה שלכם תהיה בטוחה, לפחות זו השבירה.

מחפשים מוביל מרחובות

אם אתם עוברים דירה בתוך העיר, אין לכם טעם לחפש חברת הובלה מעיר אחרת, אתם סתם תצטרכו לשלם לה היותר על הדלק. לכן, אנחנו ממליצים לכם לחפש חברת הובלה מרחובות שגם תיקח לכם פחות כסף. אגב, חשוב לנו שהטיפ הזה לא יבוא על חשבון המקצועיות ואם אתם לא מצליחים למצוא מוביל אמין ומקצועי מהעיר שלכם, תוכלו להרחיב מעט את הרדיוס ולחפש בערים כמו נס ציונה ויבנה. בכל אופן, מקצועיות לפני הכל.

משווים בין מובילים

אף פעם אל תסגרו עם המוביל הראשון שדיברתם איתו. תמיד תדברו עם עוד מוביל או שניים וקחו גם מהם הצעת מחיר. רק כך תוכלו להשוות בין ההצעות ולבדוק מי מהמובילים באת מתאים לכם. כשאתם משווים בין המובילים בדקו גם מי מהם נותן לכם את ההצעה הכי ברורה, הצעה שתוכלו להראות לבן או בת הזוג שלכם והם מיד יבינו אותה. אם המוביל מתחיל אתכם עם הצעת מחיר שלא נראית טוב, אולי כך תיראה גם העבודה שלו. לכן, אל תיקחו סיכון וחתמו רק על הצעה מסודרת וברורה שלא משאירה מקום לספקות.

סוגרים חוזה מסודר

אל תסגרו שום דבר בעל פה, כבר שמענו על לא מעט לקוחות שעשו את זה ופשוט נשארו קירחים מכל הצדדים. במקרה הטוב המוביל העלה להם את המחיר בדירה, במקרה הפחות טוב הוא פשוט לא הגיע והם מצאו את עצמם בלי מוביל בדקה התשעים. אז הנה לקח חשוב, מה שסוגרים בעל פה לא נחשב, גם אם זה בהודעות וואטסאפ. חתמו על הצעת מחיר מסודרת שכוללת את כל האלמנטים שההובלה צריכה להכיל, כמות התכולה, המחיר כולל מע"מ, תאריך ההובלה ולא פחות חשוב מזה, סעיף המתייחס למקרה שבו המוביל צריך לפצות אתכם אם הוא מאחר או מבריז לכם.

מתחילים לארוז מראש

אל תקלו ראש באריזת הדירה, מדובר במשימה לא פשוטה בכלל שיכולה לקחת לכם לא מעט זמן. לכן, התחילו לארוז לפחות שבועיים מראש, על מנת שלא תמצאו את עצמכם בלחץ אטומי ביום ההובלה. אנחנו לא תמימים ויודעים שגם ביום ההובלה לא הכל יהיה מסודר ולא כל התכולה שלכם תימצא בתוך הארגזים ועם זאת, ככל שתעבדו מסודר יותר כך המוביל יוכל לעשות עבודה מקצועית יותר. חשוב לציין, סמנו את הארגזים השבירים, אחרת למוביל לא יהיה שום מושג שיש לו קרטונים שבירים ביד והכלים שלכם פשוט יישברו.

שלמו בסוף העבודה

יש לקוחות שמשלמים למוביל עוד לפני שזה הספיק להרים ארגז אחד למשאית שלו. זו כמובן טעות גדולה, מכיוון שכך אין לו שום אינטרס לסיים מהר ולעשות עבודה מקצועית. לכן, שלמו לו רק עם סיום העבודה והתנו את התשלום בשביעות הרצון שלכם מהשירות. אם אתם רואים שהמוביל לא מבצע עבודה מקצועית, שהסבלים שלו משרים עליכם אווירה מלחיצה ולא נעימה או שלא עלינו שברו לכם פריטים בבית, פשוט קזזו את הזנד מהמחיר וצמצמו בתשלום הטיפים.

קרדיט: 123rf

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh