ככה ייעשה לעיר: רחובות חוגגת יום הולדת 130 בפורים

ככה ייעשה לעיר: רחובות חוגגת יום הולדת 130 בפורים

מסיבת יום הולדת ענקית לעיר רחובות תתקיים בפורים בגן המייסדים, שיעוצב בהשראת ימי הולדת ויכלול מופעים ומתחמי הפעלה ויצירה למגוון של גילאים: כוכב הרשת קווין רובין, הסטנדאפיסט אוראל צוברי בן העיר, מופע של כוח פיג'יי, ובימת הנוער. מתחם נינג'ה ענק. מתחמי הפעלה של בייבי שארק, מתחם לגו ענק, סדנאות יצירה ועוד.

האירוע ייערך ביום שלישי 10.3 בן המייסדים בין השעות 14:00-10:00, הכניסה חופשית.

עיריית רחובות והחברה העירונית ייפתחו את חגיגות ה-130 לעיר רחובות בהפקת מסיבת יום הולדת ענקית לעיר שתתקיים בחג פורים.

גן המייסדים יהפוך השנה למתחם חגיגת יום הולדת אחת גדולה ומתמשכת, הגן יעוצב ברוח מסיבות יום הולדת לאורך תקופות שונות, ובאי המסיבה יוכלו ליהנות משלל מופעים, מתחמי הפעלה ואטרקציות משעשעות שייהפכו את יום ההולדת של העיר לבלתי נשכחת.

על הבמה המרכזית יופיעו תושבי העיר הצעירים והמוכשרים, ממיטב להקות המחול והזמר עירוניות ושחקני בימת הנוער עם שירי המחזמר "הנסיכה של אנדרסן". בנוסף, יתקיים מופע פורימי של כח פיג'יי עם שלושת דמויות העל, כוכבי התוכנית האהובה. הילדים הגדולים יותר ובני הנוער ישמחו לגלות כי יתקיים גם מופע אורח מיוחד של קווין רובין, כוכב הרשת הגדול בישראל, מופע משוגע ייחודי בסוגו הכולל אתגרים קורעים מצחוק, להיטים, שלל דמיות צבעוניות ועוד יחד עם אוראל צברי, בן העיר רחובות שנחשב כתגלית השנה, קומיקאי מבטיח שכיכב, יחד עם קווין רובין, בפסטיגל חנוכה.

במקביל למופעים, יפעלו מתחמי סדנאות ופעילויות מהנות בהשראת ימי הולדת ובהם מתחם סדנאות יצירה בהן ייצרו קישוטי מסיבות, כובעי מסיבה וליצנים, הכנת רעשנים וקשקשנים, מתחם לגו מטריף "לגולדת" עם אלפי קוביות לגו מקוריות לבניה חופשית לכל הגילאים, מתחם נינג'ה ענק, מתחמים תחרותיים נושאי פרסים ובהם קליעה לסל, הפלת פחיות והשחלת חישוקים, פינות איפור מעוצבות, פינת צילום עצמי בשחור לבן עם אביזרים בסגנון רטרו, פינת רוקדים עם בייבי שארק, הפעלה מיוחדת לקטנטנים הכוללת את הריקוד המדבק של בייבי שארק ועוד.

כמו כן, את מתחם החגיגה ימלאו מתנפחים ייחודיים וססגוניים, להטוטנים שיבצעו תרגילים מהפנטים, תזמורות וליצנים שיסתובבו בין באי החגיגה ויעשו הרבה שמח, כיאה ליום הולדת וכיאה לחג פורים.

לדברי רחמים מלול, ראש העיר: "אחרי חודשים של הכנות רבות לקראת חגיגות 130 שנה לעיר שלנו, אני נרגש להכריז על פתיחת חגיגות יום ההולדת לעירנו. חג פורים הוא החג המתאים ביותר בשנה לפתיחת חגיגות משמחות אלה, החג השמח ביותר. אני מזמין את כל התושבים להגיע וליהנות יחדיו במסיבת יום הולדת ענקית".

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "אירוע פורים הגדול מיועד להורים ולילדים כאחד, עמלנו על תוכנית שתתאים למנעד רחב של גילאים, בואו לשמוח איתנו!"

לדברי איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "משנכנס אדר מרבים בשמחה. אירוע פורים מהווה את יריית הפתיחה לחגיגות 130 שנה לרחובות. במסגרת האירוע תושבי העיר יוכלו לשמוח עם כל המשפחה במגוון פעילויות ססגוניות חווייתיות".

פרטים נוספים באתר החברה העירונית

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh