כל הנוצץ… נקי?

כל הנוצץ… נקי?

טיפים שיחזירו את הברק לתכשיטים.

עד שיגיע חג הפסח יש לנו עוד קצת זמן. בינתיים, אתם יכולים לפצוח בסבב ניקיונות מעט שונה – כבר מעכשיו. אז עד בואו של האביב ולרגע בו ימלאו כיסכם אגוזים, הכנו עבורכם מדריך מיוחד, שיעזור לכם לשמר את הברק והניצוץ של התכשיטים שלכם או להחזיר אותם במידה והם אבדו.

אז הנה 10 הטיפים הנוצצים שלנו בשבילכם.

טיפ נוצץ מספר 1

לתכשיטים יש נטייה עם הזמן, לצבור כמות ניכרת של לכלוך ושומנים. הדרך הטובה ביותר להסיר את הלכלוכים והשומן שנצברו, היא באמצעות השריה במים חמים במשך מספר דקות בשילוב עם חומר ניקוי עדין או איזשהו סוג של סבון כלים.

טיפ נוצץ מספר 2

בזמן ניקוי התכשיטים, ובעיקר בעת ניקוי טבעות זהב, מומלץ להימנע מלהתיז בושם עליהן. זה עלול לפגוע באיכותן.

טיפ נוצץ מספר 3

זוכרת את הברק שבעינייך, את האושר העילאי לאחר שקנית שעון יוקרה איכותי לאישה? אז כדי שתוכלי לשמור על אותה התפעלות ועל נצנוצם של אותם יהלומים, אנחנו ממליצים על הסרת השעון בעת ביצוע מטלות ניקוי שונות בבית. בעיקר, רצוי להשתמש בכפפות מגן במהלך הדחת כלים.

טיפ נוצץ מספר 4

כדאי להימנע מהשארתם של תכשיטי זהב באוויר הפתוח. מצב כזה עלול לגרום לתהליך חמצון ולהצטברות של אבק. כשהם לא בשימוש, רצוי להשאיר אותם בתוך קופסאות תכשיטים ייעודיות אשר נועדו לאחסן אותן.

טיפ נוצץ מספר 5

אם אתם לא בטוחים בנוגע לאופי תחזוקת התכשיטים מבחינת ניקיון, אפשר ואף מומלץ לקחת אותם לניקיון תכשיטים מקצועי.

טיפ נוצץ מספר 7

אחד ה"אויבים" הגדולים של התכשיטים הוא טמפרטורה קיצונית. לכן, רצוי להימנע מחשיפתם הממושכת לטמפרטורות קיצוניות. בנוסף כדאי להימנע ממעברים קיצוניים בין קור לחום, אשר עלולים להוביל ליצירת עיוותים בתכשיטים.

טיפ נוצץ מספר 8

"לא לשים את כל הביצים בסל אחד". להבדיל מבגדים למשל, שנהוג לסדר ולאחסן בסמיכות, כדאי להימנע מלאחסן תכשיטים בצורה דומה. מצב כזה עלול לגרום לשריטות ולפגיעות בתכשיטים השונים.

טיפ נוצץ מספר 9

בעת פעילות גופנית, מומלץ להסיר את תכשיטי היוקרה. הם עלולים להיפגע כתוצאה מחומציות המגיעה מזיעה.

טיפ נוצץ מספר 10

כשאתם הולכים לישון, הימנעו מלענוד את תכשיטים. במהלך השינה עלולים להיווצר בהם עיוותים שונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh