כל מה שצריך לדעת על רילוקיישן משפחתי

כל מה שצריך לדעת על רילוקיישן משפחתי

מאות משפחות עוברות בשנים האחרונות תהליכי רילוקיישן משפחתי לארצות שונות בחו"ל. ולמה לא?

עם משכורות גבוהות ואיכות חיים גבוהה שניתן למצוא במדינות רבות בעולם, גולים שמתכננים לעבור לגור בחו"ל למשך כמה שנים או אפילו לצמיתות, מגלים שזוהי שיטה יעילה ומהנה להחליף אווירה, לחסוך כספים, לגלות תרבויות חדשות וחברים חדשים, ולחזור לארץ עם כוחות מחודשים ונקודות מבט חדשות.

אז אם אתם תוהים איך מתבצע תהליך רילוקיישן משפחתי, אתם לא לבד. יש שפע אפשרויות מגורים במדינות שונות בחו"ל, לאנשים שמחפשים איכות חיים גבוהה, משכורות ראויות להערצה, מערכת בריאות יקרה, ואורח חיים שונה.

מדריך זה מציג את השלבים החשובים בתהליך רילוקיישן משפחתי, כך שתוכלו ליהנות מהמעבר באופן חלק ונטול מתחים.

הובלה ומשלוח של תכולת בית

תהליך העברת תכולת בית לחו"ל הוא קל אבל דורש מידה רבה של ביורוקרטיה ומילוי ניירת. יש צורך בתיעוד שמוכיח שאתם מעבירים תכולת בית אחד לבית שני. בחלק מהארצות באירופה, קיימת גם דרישת הוכחה שכל הפריטים שאתם מביאים איתכם שימשו אתכם לפחות בחצי השנה האחרונה, כך שתוכלו להימנע מתשלום מס יבוא.

בנוסף לטופס המכס, מסמכים אחרים שתתבקשו להציג כדי להוכיח את העברת תכולת ביתכם כוללים:

  • חוזה עבודה
  • חוזה שכירות
  • רשימה מפורטת של פריטי משק בית ותכולה שאתם מייבאים

לא כל המדינות דורשות הצגת מסמכים אלו, אבל אם אתם מתכננים רילוקיישן משפחתי עם כל הרכוש האישי והביתי שלכם, מומלץ להכין את המסמכים האלו ולמנוע כל סוג של עיכוב בלתי צפוי.

אפשרויות העברת תכולת הבית לחו"ל

אפשרויות העברת תכולת הבית לחו"ל כוללות שילוח אווירי או שילוח ימי. כל עוד אתם יכולים להוכיח שהפריטים מיועדים לשימוש אישי ולא למכירה, יתכן שתחוו מעט מגבלות במהלך ייבוא הפריטים לחו"ל.

מדינות רבות בחו"ל מאפשרות כניסת זרים, כל עוד הם עומדים בדרישות הכניסה האופייניים לכל מדינה, וחלק מהמדינות מאפשרות העברת מכולות גדולות של תכולת בית, כך שבהתאם למקום שאליו אתם מייעדים רילוקיישן משפחתי, יתכן שתוכלו לעבור את התהליך בקלות.

אם תגלו שאתם צפויים לעבור תהליך מורכב, כדאי להתייעץ עם המומחים בתחום ולקבל את הליווי והסיוע שלהם.

העברת כלי רכב

אם אתם מעבירים רכב לחו"ל, יהיה עליכם לשלם מס. יש להכריז על רכבכם בגבול בשעות פעילות המכס, והמסמכים שתצטרכו לכלול לצורך הערכה הם:

  • חשבונית או חוזה מכר.
  • מסמך או תעודת רישום לרכב.
  • הוכחת זהות, כמו דרכון, תעודת זהות או רישיון נהיגה.
  • הצהרת מכס.
  • הוכחת מקור ממוכר, במידת האפשר.

בשורה התחתונה, אם אתם חושבים על רילוקיישן משפחתי כדאי שלא תעברו את התהליך לבד

חברת רילוקיישן מסייעת לכם לעבור את התהליך שכמעט בלתי אפשרי להתמודדות לבד. נציגי החברה מבינים את מה שאתם צריכים ומציעים את השירותים החיוניים שיסייעו לכם לעבור תהליך רילוקיישן משפחתי ולהתחיל את החיים בחו"ל בקלות.

מומלץ ליצור בהקדם קשר עם נציגי החברה על מנת להתחיל את המעבר, עם רשימת צעדים מסודרת שמייעלת ומפשטת את התהליך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh