כמה עולה הובלה ברחובות ואיך למצוא מוביל מומלץ? יצאנו לבדוק

כמה עולה הובלה ברחובות ואיך למצוא מוביל מומלץ? יצאנו לבדוק

כולם משתמשים בשירותי הובלה וכמעט כולם חוששים לשלם מחירים מופקעים או ליפול חלילה על מוביל לא אמין. לאור העובדה שענף ההובלה בישראל כמעט שאינו מפוקח, נוצרת מציאות של מובילים מסוגים שונים כשחלקם מעולים, מקצועיים ואמינים ולצידם (כמו בענפי שירותים אחרים) יש כאלה שכדאי מאוד להתרחק מהם.

מחפשים מובילים? יריב מאתר ask5 המתמחים בהשוואת הובלות ברחובות עונה על השאלות הבוערות ונותן טיפים שיעזרו לכם למצוא מובילים מומלצים ברחובות בלי להזיע ובלי להסתבך עם חאפרים.

צריכים להוביל מקרר, דירה או משרד? אתם צריכים שירותי הובלה וכדאי מאוד שהם יהיו מקצועיים ואמינים מפני שמעבר לכך שמדובר בעניין רציני שמצריך סבלים שיודעים איך לבצע את המשימה, הנתונים מצביעים על קונפליקטים ואי הסכמות רבות שעולות בהובלות מסוגים שונים.

אי ההסכמות האלה יכולות להיות לגיטימיות ולהיפתר בקלות אך יש מצבים שבהם לקוח נדרש לשלם מחירים יקרים יותר ממה שנקבע תחילה או להתאכזב ממובילים שלא מגיעים בזמן ולא מבצעים את העבודה שלשמה הם הוזמנו באופן משביע רצון.

העניין הוא שלהזמין הובלה ברחובות ובכלל יכול להיות עניין הרבה יותר בטוח ופשוט. עקבו אחר הצעדים הבאים ותוכלו למצוא מוביל מומלץ במחיר הוגן וליהנות משירות מקצועי ואמין.

מחיר הובלה ברחובות נע בטווח רחב

אחד הדברים המבלבלים במחיר הובלה ברחובות הוא שהטווח יכול לנוע בהפרשים של עשרות ואפילו למעלה מ-100 אחוז!

מעבר להפרשים במחיר בין סוגי הובלות שונים (הובלת מקרר לא תעלה כמו הובלת דירה), אנו רואים לא אחת מצבים שבהם אותה הובלה מתומחרת באופן שונה על ידי מובילים שונים.

אנו ממליצים להיזהר מהצעות מחיר זולות במיוחד אך באותה נשימה צריך להבין שמוביל פנוי שלא עובד ביום ספציפי ישמח להוזיל את העלויות עבורכם ולתת לכם שירות מעולה לעומת מוביל עמוס בתאריך שבו אתם עוברים דירה ושלא ממש שש להוביל לכם את הדירה.

הפתרון הוא להשוות הצעות מחיר של מובילים מומלצים שפנויים בתאריך ההובלה. תוכלו לעשות את זה בקלות באמצעות האתר ask5 אשר מאתר עבורכם מובילים זמינים ברחובות.

הזמינו מובילים מתאימים

אם אתם צריכים להוביל מקרר או רהיטים, אין טעם להזמין צוות של 4 סבלים עם משאית. התמקדו במובילים עם טנדר שמבצעים הובלות קטנות ויכולים להוביל כל פריט בפחות כסף ביחס לחברה גדולה. לעומת זאת, אם אתם צריכים להוביל דירה, אל תחסכו כדי שלא תתאכזבו.

תיאום ציפיות ועריכת חוזה

תיאום ציפיות ושקיפות הם חלקים מרכזיים בכל שירות וכך גם בהובלה. הדבר נכון לשני הצדדים ומעבר לזה שאנו מצפים מהמובילים שינהגו בשקיפות מלאה ושיהיו אמינים, אתם צריכים לזכור שגם הלקוח חייב להיות גלוי ושקוף כדי למנוע הפתעות שיכולות לגרום בעיות.

אנו ממליצים לערוך הסכם שבו ברור לכל אחד מה חלקו ובכלל זה המחיר, תאריך ושעת ההובלה, הכתובות, האם יש מעליות, מהם תנאי ההובלה, האם נדרש מנוף הרמה, האם יש חניה ומי צריך לשמור עליה במידת הצורך, רישום מדויק של כל הפריטים והרהיטים שצריך להוביל, מה התעריף עבור ארגזים נוספים שאינם כלולים בהצעת המחיר וכדומה.

חשוב להזמין את המובילים לדירה שלכם או למשרד על מנת שניתן יהיה לערוך את החוזה ולהבין מה בדיוק צריך לעשות. מצד שני, אם אתם מזמינים הובלה קטנה ברחובות, ניתן לדעתנו להסתפק גם בהתכתבות במייל או במסרונים.

בהובלת דירה כדאי שיהיה גם ביטוח

אנו ממליצים לעבוד רק עם מובילים וחברות הובלה עם ביטוח תכולה בהובלה. זהו ביטוח מיוחד שמבטח את כל הפריטים שמובילים לאורך כל התהליך – החל מהאריזה, דרך ההעמסה וההובלה ועד לפריקה.

החשיבות של הביטוח באה לידי ביטוי גם ברצינות ומקצועיות המובילים מכיוון שמי שמשקיע בביטוח יהיה רציני ואחראי יותר ביחס למוביל בלי ביטוח.

גם כאן צריך להיות פרקטיים ואם אתם מובילים פריט זול, כנראה שאין חשיבות גדולה לביטוח אך אם אתם מובילים דירה חשוב לבדוק שאתם מכוסים.

רוצים לקבל טיפים ולהשוות מחירי הובלה ברחובות? כנסו לאתר ask5 ותתחילו לחסוך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh