כמיטב המסורת: רייב פורים

כמיטב המסורת: רייב פורים

מסיבה לבני הנוער עם דיג'יי שיעשו שמח ביום שלישי 10.3 החל מ- 20:00 גן המייסדים – הכניסה חופשית!

מחלקת הילדים והנוער פועלת בעירונוער במהלך כל השנה ובין פעילויותיה, נערכים אירועי תרבות ופנאי במהלך כל השנה – ממסיבות מהנות, דרך הופעות של אמנים מובילים ועד פעילויות ערכיות כאשר ישנה התחשבות והתאמה לכל המגזרים בעיר. כמיטב המסורת, גם השנה, עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות לתרבות, באמצעות מחלקת הילדים והנוער, יפיקו את רייב פורים לבני הנוער.

ביום שלישי, 10.3, החל מהשעה 20:00, תתקיים מסיבת פורים מטורפת לבני הנוער בעיר וחבריהם עם הדיג'יי שיעשו הרבה שמח: דיג'יי סמיילי (רותם לב-רן) מהדיג׳יים המבוקשים בישראל, VIVO, שפרץ לפני שלוש שנים לסצנת המועדונים, קטריקס וחיות במה. הכניסה כמובן חופשית.

לדברי אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "יש זמן לעבוד וללמוד וצריך גם לחגוג, מחלקת הילדים והנוער מקיימת פעילויות ואירועים רבים על מנת להעניק לנוער הזדמנויות של בילוי והעשרה קרוב לבית, אני מזמין את הנוער שלנו להגיע לרייב פורים וליהנות ממסיבה".

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער: "אני מזמין את כל בני הנוער להגיע וליהנות ממסיבת פורים מהנה במיוחד ובטוחה. אנו מייתרים את הצורך לנסוע רחוק בכדי ליהנות ממוזיקה טובה, דאגנו להביא את מיטב הדיג'יי, ליד הבית וללא תשלום".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh