כ- 40 עסקים כבר הצטרפו לפרסום באתר העירייה

כ- 40 עסקים כבר הצטרפו לפרסום באתר העירייה

עשרות עסקים מקומיים שמבצעים משלוחים או מכירות ברשת כבר נענו לקריאת העירייה ומפורסמים בלוח העסקים באתר העירייה. התושבים מוזמנים להיעזר בשירותיהם, ועסקים מקומיים נוספים מוזמנים להצטרף לחשיפה.

קמפיין "דווקא עכשיו קונים ברחובות" מטעם העיריה לעידוד העסקים המקומיים – נמשך. בעל עסק ברחובות: "נחזור בכל הכוח בתום המשבר ונצא מחוזקים".

ראש העיר, רחמים מלול: "הקמפיין לעידוד העסקים המקומיים נושא פרי ומוכיח את עצמו. העסקים ברחובות הנם חלק משמעותי ביותר מאיתנותה הכלכלית של העיר. עידוד הרכישה בעסקים אלה חשוב לנו ביותר, ואנו תומכים בהם ופועלים להמשך קיומם".

יוזם המהלך, סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים, עו"ד יניב מרקוביץ': "אנו שמחים על ההיענות הגדולה של העסקים בתוך ימים ספורים, וקוראים לתושבים להיעזר בעסקים המקומיים דווקא, כי כולנו כאן חלק מקהילה אחת תומכת וחמה".

במטרה לתמוך בעסקים המקומיים, עיריית רחובות יצאה בשבוע שעבר בקמפיין פרסום בכלי התקשורת, בפייסבוק ובשילוט חוצות, הקורא לתושבים לרכוש רק מעסקים ברחובות, תחת הכותרת: "דווקא עכשיו קונים ברחובות".

עסקים רבים  ברחובות מספקים שירותי משלוחים עד הבית במגוון תחומים או מצרכים לרכישה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

מיני אתר ייעודי שהוקם על ידי העירייה מרכז את כל המידע בנושא ההתמודדות עם הקורונה, והעירייה הציעה בשבוע שעבר לעסקים מקומיים לפרסם את עצמם באינדקס עסקים חדשני וייחודי. האינדקס מרכז את המידע בצורה יעילה ומסודרת לפי תחומי עסקים, אשר מוכרים שירותים ומוצרים און ליין ו/או מבצעים משלוחים .

המערכת מאפשרת איתור עסקים עפ"י קטגוריות במגוון תחומים ובכך תושב שיחפש בעל מקצוע, יקבל רשימת תוצאות מסודרת לפי תחומי עניין.

מאז יצאה העירייה בקריאה לעסקים המקומיים – הצטרפו כבר כ- 40 עסקים והם מפורסמים באתר לפי הקטגוריות השונות.

ראש העיר, רחמים מלול: "הקמפיין לעידוד העסקים המקומיים נושא פרי ומוכיח את עצמו. העסקים ברחובות הינם חלק משמעותי ביותר מאיתנותה הכלכלית של העיר. עידוד הרכישה בעסקים אלה חשוב לנו ביותר, ואנו תומכים בהם ופועלים להמשך קיומם. אני קורא לבעלי העסקים להשתמש בפלטפורמה זו , ולתושבים – אנא השתמשו בשירותי עסקים מקומיים, כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

יוזם המהלך, סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים, עו"ד יניב מרקוביץ': "אנו שמחים על ההיענות הגדולה של העסקים בתוך ימים ספורים, וקוראים לתושבים להיעזר בעסקים המקומיים דווקא, כי כולנו כאן חלק מקהילה אחת תומכת וחמה.   אנו בעיריית רחובות מגויסים לטובת בעלי העסקים בעיר במשך כל ימות השנה – ובימים אלה אפילו יותר".

רפאל בובליל, בעל חנות לפירות וירקות ברח' לוין אפשטיין: "אנו מקפידים מדי יום על סחורה טרייה של ירקות ופירות, כאשר הירקות שלנו הם מתוצרת הארץ בלבד. המשלוחים שלנו מגיעים באותו יום עד הדלת ללא אינטראקציה עם הלקוח. אני מזמין את התושבים לבצע הזמנה ואנו מבטיחים טריות ואיכות".

דודי אדניה מבעלי ההרצל בר: "בשגרה אנו מעסיקים עובדים רבים תושבי העיר רחובות, אולם בימים אלה עקב המצב, נאלצנו לסגור את העסק ולעבור למשלוחים עד הבית בתפריט מצומצם, החל מהשעה 10:00 ועד 20:00. אני רוצה להודות לעיריית רחובות שתומכת בעסקים המקומיים וקוראת לתושבים לקנות בעיר ומנגד להודות לתושבים על כך שפירגנו לנו . אני מבטיח שנחזור בכל הכוח בתום המשבר ונצא מחוזקים".

תושבים מוזמנים להיכנס ללוח העסקים המפורט בכתובת https://www.rehovot.muni.il/business-board/

בעלי עסקים המעוניינים להיכנס ללוח העסקים, מוזמנים להירשם באמצעות האתר העירוני בקישור https://corona.rehovot.muni.il/61/

תיאור העסק ותוכנו – באחריות העסקים המפרסמים בלבד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh