לאיזה חלל בבית יתאימו מנורות תקרה?

לאיזה חלל בבית יתאימו מנורות תקרה?

מנורות המותאמות לתקרה הינן האופציה הנכונה ביותר גם לעיצוב מדהים וגם להשגת המטרה- כמה שיותר אור אבל מהצד הנכון של הדברים. אז בין אם אתם בוחרים מנורות לתקרה לסלון שלכם או לחדר השינה הצלחת הבחירה שלכם תהיה תלויה בעיקר בגודל החלל והתאמתו גם בהיבט העיצובי.

מנורות שיכולות להיצמד לתקרה הן בהחלט דבר שקיים במחוזותינו ומספק את האופציה השווה ביותר לעיצוב מדהים, נקי ובעיקר אחד כזה שלא תופס מקום. אז איזה סוגים קיימים בשוק העיצוב והמנורות ומה יכול בהחלט לתרום לנראות הבית שלכם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את מנורות/ מנורת התקרה המתאימים ביותר.

איך בוחרים מנורות תקרה? סוגי מנורות תקרה

יש מגוון של מנורות תקרה וחלק מהן מדבר גם על בחירת "ספוטים" גופי תאורה השכיחים ביותר והנפוצים לא פחות בלא מעט בתים, משרדים ומה שביניהם. כיום, השימוש בספוטים לא רק שמאיר את הסביבה הנבחרת אלא משמש אלמנט דקורטיבי לכל דבר.

כמו כן, השימוש בספוטים מאפשר לכל הנקודות בבית או במשרד להראות מוארות יותר ובתנאי שאין הן תופסות שטחים נרחבים מדי. בסופו של דבר, כאשר בוחרים ספוטים בוחרים את האפשרות המנצחת להשיג את משחקי האור הטובים ביותר ובסופו של דבר מרווחים את העיצוב המושלם על הדרך.

פנל לד צמוד תקרה זו גם דוגמא למנורות תלויות תקרה והן הפתרון המושלם ביותר למי שמחפש דווקא את התאורה הפחות בולטת, זו המפיצה את האור ויודעת לשמור על סולידיות. פנל לד צמוד תקרה הוא הפתרון לאלו שרוצים בין היתר לשמור על העיצוב ועל הקווים היותר נקיים – אלו שיכולים להשתלב נהדר ועדיין לספק את התאורה הדומיננטית.

איפה אתם מתקינים את מנורות התקרה שלכם?

כשמדברים על התאמת תאורה תלוית תקרה זה לא אמור להוות בעיה ובתנאי שמבינים את הדברים ומתאימים את התאורה לחלל הנכון ובגדול? שישפיעו נכון על העיצוב של כל חדר וחדר.

אז לאיזה חדר מתאימה מנורה תלוית תקרה? הפרמטר הראשון שחשוב לא פחות מהחדר הוא למה אנחנו מורגלים באמת? מהם ההרגלים אליהם אנו מורגלים? שלא כמו האור הטבעי שאנחנו מכירים האור המלאכותי זה משהו שאנחנו יכולים לבחור וצריכים לבחור נכון.

כאמור, בחירת תאורה תלוית תקרה קשורה בגודל החל, בגובה ובסגנון שלו. כמו כן, בחירת התאורה תהיה מושפעת לא רק מהגודל והמיקום אלא גם מטרנד אופנה. יש לכם כבר גוף אחד או שניים של תאורה בחדר? היזהרו מריבוי תאורה העלול לפגוע ברעיון ולהעמיס על התוצאה הסופית.

בסיכומו של דבר כאשר מתאימים את התאורה לחדר המתאים חשוב מאוד לוודא כי התקרה גבוהה כי זהו התנאי הכי נכון להתקנת גוף תאורה תלוי תקרה. כמו כן גם אם יש לכם תקרה סטנדרטית בגודלה תוכלו להתקין את גוף התאורה צמוד התקרה.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh