לאן בחרו התיירים הישראלים לטוס לראש השנה?

לאן בחרו התיירים הישראלים לטוס לראש השנה?

כבר מזמן גילינו שלא חייבים להסב לסעודת ראש השנה בארץ דווקא. בשביל מה להישאר בבית, כאשר העולם מלא ביעדים נהדרים שבהם אפשר לנפוש ולבלות – בזוג, עם הילדים, עם המשפחה ולפעמים גם עם החברים? במקום להתלבט לאן כדאי לנסוע, בודקים לאן בחרו התיירים הישראלים לטוס לראש השנה.

בוחרים לטוס לכרתים

אחת הבחירות המובהקות ביותר הינה יעד לא רחוק אך לגמרי שווה – כרתים. אפשר אולי לשער כי הסיבה לכך נובעת בגלל שיש שפע של טיסות זולות לכרתים אבל זו לא הסיבה היחידה. הישראלים בוחרים להגיע לכרתים בחגים גם בגלל הקרבה לישראל, גם בגלל הדילים וגם בגלל שלא חסר מה לעשות שם.

בכרתים אפשר ליהנות יפה מאוד בחופשה בנוסח בטן גב. מי שאוהב בחגים להתפנק כשברקע הים הכחול, זה בדיוק המקום בשבילו. מי שאוהב להתפנק עם הילדים בבריכה של המלון, יגלה כי בתי המלון של כרתים והבריכות שבהם בהחלט מעניקים מסגרת מרגיעה לחופשה חגיגית בראש השנה. בתי המלון מסבירי פנים אבל חוץ מזה, יש באי היפהפה גם נוף נפלא – מהרים וקניונים עד מערות ועתיקות. אפשר לחרוש את הסביבה עם רכב שכור או בשיט לאיים הסמוכים ובקיצור – תענוג.

בוחרים לטוס לפראג

מי שאוהב גם ניחוח בינלאומי וגם ניחוח יהודי ומאמין שראש השנה זו התקופה המתאימה לשילוב המוצלח הזה יכול לבחור במקום טיסות זולות לכרתים טיסה לפראג. עיר הבירה של צ'כיה (בעבר – צ'כוסלובקיה) הינה חגיגה לעיניים. בראש השנה מזג האוויר מסביר פנים ואפילו שיטוט סתמי ברחבי העיר מבטיח תחושה קסומה ומענגת. העיר היפה מזמנת מבנים מרהיבי עין בכל פינה, ארמונות וצריחים, סמטאות נפתלות, נהר עם טיילת. אפילו אם באתם בעיקר כדי לאכול טוב ולנוח, תנו קפיצה למצודה העירונית. מדובר למעשה בטירה ענק, אחת מהעתיקות והיפות ביותר שיש לאירופה להציע. בטירה ובסמוך אפשר להצטייד בשפע מזכרות שיזכירו את הטירה ואת העיר היפה גם אחרי שתחזרו לארץ.

כאשר אתם משוטטים בעיר ומגיעים לעיר העתיקה, כדאי להתרשם ממגדל שעון מרהיב שבכל שעה מזמן תצוגה מיוחדת. התרשמות מיוחדת מציעים מבנים נוספים כגון מבנה העירייה רב הפאר והאנדרטאות שהעיר מלאה בהן, כדוגמת האנדרטה לזכר הוס, מנהיג דתי פורץ דרך שהיה גם בעל משנה חברתית יוצאת דופן ומתקדמת. מכיוון שבראש השנה אי אפשר בלי מסורת יהודית, אנו ממליצים לנצל את השהות בעיר כדי להגיע לבית הכנסת העתיק. בשונה מבתי כנסת עתיקים רבים אחרים באירופה, שנזנחו, זהו מוסד שעדיין פעיל. מסופר כי גם הגולם מפרג ביקר במקום ביחד עם יוצרו, המרה"ל. אתרים נוספים הם בית הקברות היהודי והמוזיאון היהודי. אם נשאר כוח, אפשר להגיע גם למוזיאונים לאומנות. הילדים ייהנו מאוד ממוזיאון השעווה וממוזיאון הצעצועים שבו תצוגות ישנות וחדשות.

בוחרים לטוס לרומא

עוד מקום ראוי לציון שאליו מרבים הישראלים לטוס לראש השנה זה העיר רומא. העיר השוקקת שהיוותה בעבר את מרכז העולם התרבותי מציעה לא רק מסעדות מעולות אלא גם היסטוריה בכל פינה. המבנים המרשימים כמו הפורום, הקולוסיאום או הפנתיאון מהווים מחזות מפעימים שחייבים לראות לפחות פעם בחיים.

בוחרים לטוס לרודוס

רבים מאלה שכבר עלו בעבר על טיסות זולות לכרתים בוחרים לנפוש השנה ברודוס. האי היווני ושטוף השמש נראה נפלא בתקופה זו של חגי תשרי. חופשה על חוף הים, שיט קסום במים הצלולים, בילוי בעיירות הנופש המקומיות, לא משנה מה בוחרים, זהו כיף לא רגיל. והכל – קרוב, במרחק של טיסה קצרצרה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh