לא רק נדל"ן: השקעות אלטרנטיביות שכדאי להכיר

לא רק נדל"ן: השקעות אלטרנטיביות שכדאי להכיר

העולם הפיננסי לא בנוי רק מהשקעות בנדל"ן אלא מהשקעות בתחומים רבים. השקעות אלטרנטיביות הן השקעות עוגן אשר כל תיק השקעות מחויב להכיל בתוכו, במטרה לפזר את הסיכון ולהפחית את התנודות שמאפיינות את שוק ההון. השקעות אילו כוללות גם השקעות בנדל"ן אך גם השקעות בקרנות, תעשיית התרופות, הקנביס ועוד. אז איך מתחילים להשקיע בעולם הזה? מה הם היתרונות של השקעות אלטרנטיביות? ומה הם הסוגים אותם עליכם להכיר? הישארו איתנו ותיווכחו.

איך אנשים חדשים בתחום יכולים להשקיע בקטן?

לא כל אדם יכול להשקיע ברכשיה של נכס נדל"ן יקר או לחסוך מאות אלפי שקלים במהלך החיים. למרות אלה, העולם הפיננסי מציעה את האופציה של השקעות קטנות למתחילים. השקעות קטנות הן השקעות אשר נעשות בטווחי סכומים שהם נמוכים יחסית ולאורך שנים רבות. זוהי השקעה של 100 או 200 שקלים חודש והיא מאפשרת לאנשים שרק מתחילים לבסס את עצמם בעולם הפיננסי, לצבור סכום גדול שהוא נהיה משמעותי לאורך השנים.

מה הם היתרונות של השקעות אלטרנטיביות?

יש מגוון יתרונות להשקעות אלטרנטיביות. ננסה לעבור על העיקריים שבהם. ראשית, השקעות אלטרנטיביות יסייעו לכם לייצב את תיק ההשקעות שלכם ולעקוף את כל התנודתיות אשר מאפיינות את ההשקעות של שוק ההון. שנית, קרנות השקעה אלטרנטיביות יאפשרו לכם להניב תשואות מהשקעות שונות ועקביות כמו נדל"ן, תשתיות ועוד. יתרון נוסף ואחרון להיום הוא שהשקעה אלטרנטיבית לא מושפעת מאף שינויים שיש בריביות או כל תרחיש אחר שקורה בשוק. נוסף על כך, היא מנטרלת כמעט באופן מוחלט מכל מה שיכול להציב את ההשקעות בשוק ההון בפני סיכון.

מה הם סוגי ההשקעות האלטרנטיביות שכדאי לכם להכיר?

יש המון סוגים של השקעות אלטרנטיביות. ריכזנו לכם את החשובות שבהן. הראשונה שבסוגים היא קרן חוב. בעקבות החוקים והתקנות שהופעלו על הבנקים נוצרה מצוקה של מתן הלוואות לתחומים שונים, לכן התפתחו גופים פרטיים אשר משמשים כמלווים וכך התפתח שוק רחב שנותן מענים למימון של פרויקטים כל מיני תחומים, כמו נדל"ן, משכנתאות ועוד. סוג נוסף הוא קרנות הגידור. הן נקראות כך כי הן יוצרות גדר לסיכון והן מבקשות לייצר תשואה שהיא חיובית לא משנה מה הם תנאי השוק העכשוויים. קרנות אשראי צרכני מאפשרות הלוואות של סכומי כסף נמוכים יחסית. ההלוואות האלה מתבצעות תמיד בין אנשים או בין גופים שהם פרטיים במסגרת קרנות האשראי הצרכניות. הן מאפשרות פיזור מאוד רחב לטווחים מאוד קצרים מה שיניב לכם תשואות שהן עקביות. הסוג הבא נקרא קרנות תשתיות. זהו תחום שעדיין מתפתח והוא מהווה חלק שהוא בלתי נפרד מהצמיחה הכלכלית של כל מדינה. השקעה בקרנות מהסוג הזה יאפשרו לכם ליהנות מהשקעה שהיא בטוחה וחזקה לאורך זמן. לסיכום, יש המון דרכים להיכנס לתחום ההשקעות. בין אם בקטן ובין אם בגדול. רק צריך לראות מה מתאים לכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh