לא שוכחים את התושבים הוותיקים: אלפי עציצים יישלחו לקשישים

לא שוכחים את התושבים הוותיקים: אלפי עציצים יישלחו לקשישים

מכירים תושב/ת ותיק/ה מגיל 65 ומעלה? רשמו את פרטיהם בקישור שלהלן, ועיריית רחובות תשלח להם עציץ לפני החג: https://forms.gle/zcbaK4gksyErN7wn6

רחמים מלול, ראש העיר: "אנו רוצים להפיג את בדידותם של התושבים הוותיקים, ולהביא אל תוך ביתם את עונת האביב שהחלה בחוץ. אני קורא לתושבים למלא את פרטי התושבים הוותיקים בסביבתם ולסייע לנו לשמח אותם".

יניב מרקוביץ' סגן ראש העיר: "הפרויקט מאפשר לנו להעלות חיוך על פניהם של הקשישים תושבי העיר בחלוקת עציצים לקראת חג הפסח.  מאחל בריאות איתנה וחג פסח שמח לכל התושבים".

דר' רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים: "השהות הממושכת בבית עמה כולנו מתמודדים הינה אתגר כפול ומכופל עבור האוכלוסייה המבוגרת. אנו מקווים כי בעזרת יוזמה זו נצליח להעלות חיוך על פניהם ולהפיג ולו במעט את הימים הקשים הללו".

בימים אלה, התושבים הוותיקים מחויבים להישאר בביתם על מנת לשמור על בריאותם. רבים מהם מרגישים בודדים, ורבים אינם שולטים בטכנולוגיות המאפשרות מפגש וירטואלי עם אחרים. עיריית רחובות יוזמת פרויקט מרגש ומחמם לב שימחיש להם כי העירייה דואגת להם, ויעניק להם תחושת חג גם כשהם לבד. היוזמה משותפת לסגן ראש העיר יניב מרקוביץ, מחזיק תיק חזות העיר, ד"ר רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים, ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני ואילנה שמעוני יו"ר גמלאי רחובות. בימים האחרונים רכשה העירייה אלפי עציצים צבעוניים מחקלאי עוטף עזה, אשר יחולקו בימים הקרובים לאזרחים הוותיקים המתגוררים ברחבי העיר.

העציצים יחולקו לתושבים בהתאם לרשימה שבה יירשמו התושבים הוותיקים, בקישור שלהלן. כמו כן, העירייה מזמינה את התושבים המעוניינים לשמח אזרח/ית ותיק/ה בסביבתם – לרשום את פרטי האזרח/ית הוותיק/ה על מנת שהעציץ יגיע אליה:  https://forms.gle/zcbaK4gksyErN7wn6

רחמים מלול, ראש העיר: "התושבים הוותיקים נאלצים להישאר בביתם למען בריאותם. היוזמה נועדה על מנת להפיג את בדידותם ולו במעט, וכדי להביא אל תוך ביתם את עונת האביב שהחלה בחוץ. אני קורא לתושבים למלא את פרטי התושבים הוותיקים בסביבתם על מנת שנגיע לכולם, ונשמח אותם לקראת החג".

יניב מרקוביץ, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "בפרויקט זה זכינו לעשות טוב פעמיים, פעם אחת כשרכשנו אלפי עציצים ממשתלה בעוטף עזה, אזור שחווה פגיעה כלכלית קשה בשל מטחי הטילים לאחרונה וכעת בשל המשבר הכלכלי שהביא עימו נגיף הקורונה. בפעם השנייה נזכה להעלות חיוך על פניהם של הקשישים תושבי העיר בחלוקת עציצים לקראת חג הפסח. פרויקט זה הינו אחד מיני רבים עליו עמלים באגף חזות העיר ואגף גנים ועיצוב הסביבה  בימים אלה. אני מאחל בריאות איתנה וחג פסח שמח לכל התושבים".

ד"ר רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים, קהילה ואקדמיה: "השהות הממושכת בבית עמה כולנו מתמודדים הינה אתגר כפול ומכופל עבור האוכלוסייה המבוגרת, שרבים ממנה מנועים מלהתאחד עם בני משפחתם בכלל ועם נכדיהם בפרט. כולי תקווה שבעזרת יוזמה זו נצליח להעלות חיוך על פניהם ולהפיג ולו במעט את הימים הקשים הללו. אני מאחלת לכל תושבי רחובות חג אביב שמח".

אילנה שמעוני, יו"ר וועד הגמלאים: "יוזמה זו חשובה מאין כמוה בתקופה הנוכחית של משבר הקורונה. הגמלאים והאוכלוסייה המבוגרת נמנעים מיציאה מהבית מחשש שידבקו ויסכנו את חייהם. באמצעות המשלוח האישי אנו מבקשים להעניק להם תשומת לב ולהראות כי למרות המרחק מהעין הם תמיד קרובים ללב".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני: "כלל עובדי האגף גאים לקחת חלק בפרויקט חשוב זה, אנו מאחלים בריאות איתנה וחג שמח לכל תושבי העיר וחזרה מהירה לשגרה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh