לבקשת התושבים: הגינה הציבורית בשדרות ח"ן עברה חידוש ואיבזור מחדש

לבקשת התושבים: הגינה הציבורית בשדרות ח"ן עברה חידוש ואיבזור מחדש

הסתיימו העבודות לשדרוג גינת המשחקים בשדרות ח"ן. בחודשים האחרונים נצבעו מחדש הפסלים של האומן גיל שדה, הותקן ריהוט רחוב ונבנה מתחם חדש לפעוטות.

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "נמשיך לקדם את חזות העיר ואת הגינות הציבוריות בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה מול התושבים".

אגף גנים ועיצוב הסביבה בעיריית רחובות סיים לאחרונה את שדרוג שדרות ח"ן בשיתוף וועד הפעולה של השכונה. במסגרת העבודות הוחלף חלק מריהוט הרחוב בשדרה, נצבעו הפסלים של הפסל גיל שדה, הוקם מתחם פעוטות חדש לחלוטין ובעתיד צפויה לקום במקום פינת כושר לרווחת תושבי האזור.

העבודות נעשו בתיאום עם התושבים שהקימו וועד פעולה לצורך הנושא. התושבים ביקשו  להוסיף מתקנים ולרענן את הקיימים, בשכונה בה כמות המשפחות הצעירות הולכת וגדלה.

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "אני רוצה להודות לתושבים על המעורבות והאכפתיות שלהם. שיתוף הפעולה עם התושבים הביא לתוצאה יפה מאוד שתשרת את תושבי האזור. נמשיך לקדם את חזות העיר ואת הגינות הציבוריות בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה מול התושבים. אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה של ממש בתחום, ואנו מתכוונים להמשיך את המגמה הזאת במלוא המרץ".

מאיה רייק, יו״ר וועד הפעולה בשדרות חן: "תושבי השכונה מוסרים אלפי תודות לעיריית רחובות ולעובדי אגף שפ״ע ואגף גינון, על ההקשבה ושיתוף התושבים בנושא. פגשנו בעלי תפקידים שמדברים בגובה העיניים, מגיעים לשטח ומעדכנים בהתפתחויות. אנו מאוד מרוצים מהשדרוג".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh