ליסינג פרטי – למה הוא משתלם?

ליסינג פרטי  – למה הוא משתלם?

מי שבקי בעולם הרכב הישראלי, קורא עיתונים ואתרי אינטרנט, שומע חדשות או מכיר את העולם הזה מזוויות אחרות, יודע שבשנים האחרונות חל גידול עצום במספר כלי הרכב שעלו על הכביש. למען האמת, לא צריך להיות בקי בעולם הרכב בשביל לדעת את זה, מספיק לצאת בבוקר מהבית אל העבודה ולראות את הפקקים הארוכים, אף על פי שדרכי התחבורה גדלו, ואנחנו יכולים לראות יותר ויותר כבישים ומחלפים.

אחת הסיבות לגידול במספר כלי הרכב בישראל היא עצם זה שכיום אנחנו יכולים לרכוש כלי רכב באמצעות ליסינג פרטי. אותו מנגנון שבעבר היה קיים רק בחברות ועסקים שביקשו להציע לעובדים שלהם כלי רכב מטעם העבודה, ועל כן הן רכשו או שכרו כלי רכב דרך חברות ליסינג, הרי שכיום המסלול הזה קיים גם עבור לקוחות פרטיים וביתר שאת.

לפני שנסביר את השינויים שחלו במסלול של ליסינג פרטי, צריך לומר, עבור לקוחות פרטיים שהיו רגילים לרכוש כלי רכב חדשים מיבואנים במחיר גבוה או כלי רכב משומשים מגורמים פרטיים, כאן נפתחה להם אופציה לרכוש רכב חדש או משומש, בתנאים נוחים מאוד מבחינה כלכלית ובמסלול הרבה יותר בטוח, הן מבחינת תפעול ותחזוקה של הרכב בזמן השימוש והן בכל מה שקשור למכירתו אחרי תקופה מסוימת.

מה כל כך מושך אותנו בליסינג פרטי

הרעיון של מסלול ליסינג פרטי הוא פשוט. אנחנו יכולים לרכוש רכב, חדש או משומש, לשלם עליו סכום מסוים בהתחלה, ולאחר מכן אנחנו משלמים עליו כל חודש סכום קבוע. בסוף התהליך אנחנו יכולים להחליט אם להשאיר את הרכב אצלנו או לעשות טרייד אין עם החברה ולקבל רכב אחר, בתוספת תשלום. אנחנו נהנה מרכב חדש, החברה תהנה מאפשרות למכור את הרכב שוב, כרכב משומש על פי הערך החדש שלו.

מלבד זאת, מסלול ליסינג פרטי מאפשר לו, ליהנות מאפשרות לקבל סדרה של טיפולים דרך החברה, ולמעשה היא דואגת עבורנו לכל מה שקשור לאחזקת הרכב. אנחנו אומנם מתחייבים לבצע את הטיפולים דרכה, וכן אם קורה משהו לרכב, מי שנהנה מכך זו החברה (כל עוד לא שילמנו את כל סכום העסקה), אך בסופו של דבר אנחנו נהנים מתנאים הרבה יותר נוחים וטובים מאשר במצב רגיל.

מסלול ליסינג פרטי מאפשר לנו, כפי שאנחנו יכולים להבין, גם ליהנות מרכב בתנאים עלות נוחים, אנחנו גם נהנים מאפשרות למכור את הרכב בידיעה ברורה שיהיה מי שיקבל אותו ועוד בערך שיאפשר לנו (תוך השלמת החסר) לרכוש רכב חדש, וכן אנחנו יכולים ליהנות משירותים מלאים של תחזוקה שוטפת. זה חוסך לנו זמן, עלויות והרבה כאבי ראש.

במילים אחרות, אנחנו נהנים כאן ממסלול שהוא הרבה יותר אטרקטיבי ממסלולים אחרים, והוא מסביר לא מעט על הגידול בכמות כלי הרכב בכבישי ישראל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh