לכל שוחרי מוזיקת ג'אז…

לכל שוחרי מוזיקת ג'אז…

סדרת המופעים "עולם הג'אז" נפתחת. במופע הפותח שיתקיים ביום חמישי 28.11, לאוניד פטשקה יארח את זמרת הג'אז דפנה לוי, עם שירי המיוזיקלס של כל הזמנים בסגנון הג'אז.

ביום חמישי, 28.11.19, בשעה 20:30 יתקיים בקונסרבטוריון העירוני המופע הפותח של הסדרה "עולם הג'אז", בהפקת המחלקה למוסיקה רחובות של החברה העירונית רחובות.

הפסנתרן לאוניד פטשקה נכלל בין 100 הנגנים המצטיינים של המאה ה-20 ע"י המכון הביוגרפי האמריקאי וניגן במקומות רבים ברחבי העולם בניהם הבית הלבן. פטשקה נוהג לארח במופעיו מוסיקאים מכל קשת הסגנונות.

בערב הפותח של סדרת "עולם הג'אז", יארח פטשקה את דפנה לוי, זמרת ג'אז ישראלית ותיקה שהופיעה עם טובי נגני הג'אז בארץ ביניהם עופר פורטוגלי, אלברט פיאמנטה, טדי קלינג, עופר גנור ועוד. לוי מופיעה בפסטיבלי מוסיקה רבים בארץ ובחו"ל, וביניהם: פסטיבל ג'אז תל אביב, פסטיבל הג'אז בוויצ'יטה – קנזס, היריד העולמי בקנדה "אקספו", פסטיבל ארול – הולנד, פסטיבל ג'אז בלוז ווידאוטייפ, ג'אז בפסטיבל ישראל, פסטיבל הג'אז בקיסריה ועוד.

במסגרת המופע, צמד אמנים אשר מופיעים שנים ביחד בכל מיני מסגרות והרכבים, בתכנית מעניינת הכוללת סטנדרטים ממיטב המיוזיקלס. את המופע ילוו שלישיית ג'אז סטרינג והחצוצרן גינדי ליטבק.

לדברי עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "זוהי סדרה שמביאה את טובי המוסיקאים למופע קרוב לבית, כך שאין צורך להתרחק כדי ליהנות ממוזיקת ג'אז טובה. תענוג מוסיקלי לתושבי העיר חובבי הז'אנר".

לדברי ריטה וינוקור, מנהלת המחלקה למוסיקה רחובות ומנהלת הקונסרבטוריון העירוני: "לאוניד פטשקה הוא נגן וירטואוז, שתמיד כובש את הקהל. הוא מופיע שנים בסדרה האהובה שלנו "עולם הג'אז". הקהל  הרחובותי תמיד מקבל אותו בזרועות פתוחות. שמחים ונרגשים שהשנה הוא יופיע בשני מופעיים בסדרה ומזמינים את הקהל לבוא ולצפות במופעים".

מחיר כרטיס 95 ₪ לרכישת כרטיסים: 08-6683881/2. רח' סירני 52, רחובות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh