למה התאורה בחנויות, משרדים ומסעדות קריטית להצלחה ולהמשך פעילות ענפה?

למה התאורה בחנויות, משרדים ומסעדות קריטית להצלחה ולהמשך פעילות ענפה?

לאור יש השפעה פסיכולוגית עלינו כצרכנים, כלקוחות וכאנשים שמחפשים את האור. הוכח מזמן שאנשים נרתעים ממקומות חשוכים ונמשכים למקומות מוארים, מרגישים פחד במקום חשוך ושמחה במקום מואר. לאור מסקנה כל כך ברורה, מובן מדוע סוגיית התאורה חשובה כל כך גם במקומות מסחריים כמו חנות, מסעדה, קליניקה, משרד – וכדומה. אתם הרי רוצים שאנשים יבואו אליכם, יתנו בכל אמון ויקבנו / יקבלו ממכם שירות. לכן, כשאתם חושבים על עיצוב המשרד שלכם תחשבו גם, ובעיקר, על איך אתם עומדים להאיר אותו.

תאורה מעוצבת טובה נותנת תחושה של פאר ושל מקום גדול יותר

תאורה מעוצבת היא תאורה מעניינת ומושקעת יותר מכמה גופי תאורה שקובצו להם יחד. כשחושבים על תאורה מעוצבת, לוקחים בחשבון את האפקט שאנו רוצים ליצור: האם אנו מחפשים לעשות אפקט של וואוו, של פאר, של הדר ויוקרה – או לחלופין דווקא רושם של מקום ביתי, כפרי, חמים ואמין? עם תאורה מעוצבת נכונה אנחנו יכולים ליצור את האפקט המדויק של הצורך שלנו. למעשה גופי תאורה מעוצבים יכולים להגדיר אווירה, אפילו יותר מרהיטים וצבע. היא יכולה לתת אשליה של חדר גדול יותר, בהיר יותר, פינתי יותר, אירופאי, ישראלי, חורפי או קייצי – כן, זה בהחלט מדהים לאילו רזולוציות ניתן להגיע כשיודעים להגדיר איזו אווירה אנו רוצים לייצר.

גופי תאורה למסעדות ומשרדים לא חייבים להיות סתם ניאון

במקומות רבים, מסעדות, משרדים וכו', אתם נתקלים באותו ניאון שזורק אור גדול, חסכוני ואמין. האם באמת תסתפקו בניאון סטנדרטי, כשאתם יכולים להשתולל עם גופי תאורה למסעדות שמציתים את הדימיון ויוצרים אווירה פראית במסעדה שלכם? גם גופי תאורה למשרדים לא צריכים להיות משעממים. גם אם המשרד עצמו נותן שירות מאד "מרובע" אתם יכולים לעצב אותו עם תאורה מעוצבת נסתרת, מפלי אור, קרני אור מתחלפים בצבעים שונים, גופי תאורה שקועים ברצפה שמלווים את הצועדים למשרדים השונים ועוד. אם אתם מתכוונים לפתוח או לשפץ חנות, אל תלכו על המובן מאליו. נסו להפתיע את הלקוחות שלכם, להעניק להם חווית בילוי בחנות שלכם. גם אם אתם מוכרים מוצרים מאד לא מלהיבים בחנות שלכם, אתם יכולים להיות כל כך מלהיבים בעצמכם, שהחנות שלכם תהפוך ללהיט בזכות העיצוב המקורי שלכם. בחרו גופי תאורה לחנויות שמאירים את המוצרים שלכם באור שמחמיא להם, שנדלקים במקומות לא צפויים ויוצרים מופע מעניין של אור וצל.

תמונה: קרני תכלת

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh