למסיבת יום הולדת בלתי נשכח – מתנפחים להשכרה לימי הולדת

למסיבת יום הולדת בלתי נשכח – מתנפחים להשכרה לימי הולדת

האם הילד שלכם עומד לחגוג יום הולדת בקרוב ואתם מעוניינים לשכור מתנפחים לאירוע? האם ידעתם כי יש מגוון עצום של מתנפחים להשכרה לימי הולדת במחיר זול? אם אתם מפיקים מסיבת יום הולדת לאחד הילדים וברצונכם לשכור אטרקציות מדליקות ומקוריות, אין כמו מתקני מתנפחים כדי לשדרג את האירוע ועל מנת להעניק חוויה מדליקה ומלהיבה לכל הילדים המשתתפים במסיבה.

השכרת מתנפחים למסיבת יום הולדת נחשבת לבחירה מצוינת, יש מגוון מתנפחים בשלל גדלים ועיצובים המתאימים לילדים בגילים השונים. ניתן לשכור מתקני מתנפחים פשוטים להפעלה וכדי לחסוך עלויות, באפשרותכם להוביל את המתקן ברכב הפרטי, ולאחר הדרכה קצרה תוכלו להפעילו לבד, ולחסוך משמעותיות בעלויות הפקת המסיבה.

מתנפחים בטיחותיים העומדים בכל התקנים המחייבים

רגע לפני שאתם ממהרים לחפש מתנפחים להשכרה מחברה זו או אחרת עליכם לוודא כי המוצר עומד בתקנים המחייבים. כמארגני מסיבת יום ההולדת עליכם לדאוג לבטיחותם של כל הילדים המשתתפים באירוע, לכן אין לקחת סיכונים מיותרים ויש לשכור את המתקנים רק מחברה מוכרת, מקצועית ואמינה.

לחברה גדולה ומובילה בתחום האטרקציות לאירועים יש מלאי גדול ומגוון של מתקני מתנפחים. צוות החברה יסייע לכם לבחור במתקן אחד או יותר, בהתאם למספר המשתתפים הצפוי במסיבה ובהתאמה למגבלות השטח, מזג אוויר ותקציב.

כדאי לדעת כי החברה מחזיקה מלאי עצום של מתנפחים בשלל צורות, צבעים וגדלים, בין השאר החברה משכירה גם מתנפחים רטובים ומתקנים המתאימים למסיבות בריכה. יש מתנפחים לאירועים המתאימים לגילים הצעירים ולילדים עד גיל שנתיים וחצי או שלוש, מתקנים אחרים מיועדים למסיבות ולאירועים בהם משתתפים ילדים עד גיל חמש. כמו כן, ישנם מתקנים גדולים ומתקדמים המיועדים לילדים מגיל 6 מעלה, ויש גם מתקנים המתאימים לבני נוער ולמבוגרים.

מה כוללת השכרת מתנפחים לימי הולדת?

לאחר שבחרתם מתנפח אחד או יותר ובדקתם כי המתקנים מתאימים גיל הילדים המשתתפים במסיבת יום ההולדת, כדאי לברר עם החברה האם המתקן שבחרתם דורש מפעיל צמוד או שמא אתם יכולים להפעילו לבד, לאחר הדרכה קצרה מאנשי המקצוע המנוסים של החברה.

כאשר שוכרים מתקני מתנפחים למסיבות יום הולדת חשוב לבדוק מה החבילה כוללת. חברה מקצועית מציעה מתנפחים עמידים, בטיחותיים ומתוחזקים היטב, החבילה כוללת בדרך כלל את הפריטים הבאים:

  • מתקן מתנפח לבחירה.
  • מפוח חשמלי עוצמתי לניפוח מהיר של המתקן.
  • כבל מאריך במידת הצורך.
  • הדרכה קצרה בבית העסק, בדיקה חיצונית של המתקן וניקיון יסודי.

מדוע כדאי להזמין אצלנו מתנפחים לימי הולדת

במסיבות ובאירועים רבים המתקיימים ברחבי הארץ ניתן לראות מתקני מתנפחים בשלל גדלים וצורות. המתקנים פופולריים ואהובים בקרב ילדים קטנים, בני נוער ומבוגרים. המתקן גדול ומרשים, מגיע בשלל צבעים ססגוניים ובהתאם לסוג המתקן מספר רב של ילדים יכולים להשתמש ועלות עליו בו זמנית.

אם אתם מפיקים מסיבת יום הולדת מרובת משתתפים, כדאי לבחור לפחות 2-3 מתקנים שונים. יש לפזר אותם בחצר הפרטית או בשטח פתוח קרוב לבית, במרחק בטוח זה מזה, וחשוב להציב מבוגר אחראי לתפעול המתקן וכדי להשגיח על הילדים המשתוללים ומבלים להנאתם.

חברה מקצועית לאטרקציות וגימיקים לכל סוגי האירועים מציעה מתקני מתנפחים חדשים ואיכותיים, בעיצוב מרהיב. כל המתקנים של החברה נבחרים בקפידה ונרכשים רק מיצרנים מוכרים, המתקנים בעלי תו תקן אירופאי וישראלי, כולם עוברים בדיקה יסודית לפני ההשכרה על מנת למנוע מפח נפש ותקלות בזמן המסיבה.

פתרון מושלם לכל יום הולדת

הפקת מסיבת יום הולדת לאחד הילדים אינה דבר של מה בכך. חשוב להחליט מראש כמה ילדים להזמין, למרות שמקובל להזמין את כל הילדים מהכיתה, ויש להחליט על תקציב. את המסיבה אפשר להפיק בבית, אם קר וגשום בחוץ או במידה וחם מדי, אך מסיבה גדולה כדאי לתכנן בשטח פתוח – בגינת הנוי הפרטית, בחצר צמודה לבית או בפארק פתוח עם מדשאות רחבות ידיים בסמוך למקום בו מתגוררים.

לאחר תכנון המסיבה יש להחליט איזה אוכל להגיש לילדים וכמובן אין לשכוח לבחור כמה אטרקציות לשדרוג האירוע והחוויה. ילדים אוהבים לשחק במתקני מתנפחים, הם יכולים לבלות שעות ארוכות במתקנים המלהיבים, וכמובן שכולם מדברים על האירוע המושקע עוד זמן רב. לכן, כדאי גם לכם לשכור מתנפחים לימי הולדת וליהנות מאירוע נוצץ ומדליק לילדכם וממסיבת יום הולדת שמחה ועליזה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh