למעלה מ-10,000 משתתפים בטורניר הידע של חמיצר למשפחות!

למעלה מ-10,000 משתתפים בטורניר הידע של חמיצר למשפחות!

טורניר הידע של חמיצר שכבש את רחובות בחודש האחרון מתעדכן לכבוד יום העצמאות. תושבי העיר מוזמנים להצטרף לטורניר נושא הפרסים!

רחובות היא העיר הראשונה שהצטרפה לטורניר הידע של חמיצר למשפחות שהחל בחודש שעבר.

במסגרת הטורניר, עולה בכל יום "האתגר היומי", אתגר הכולל 9 חידות מאתגרות המתאימות לגילאים שונים של בני המשפחה. מטרת הטורניר הינה לפצח לאורך כל ימי ההתמודדות כמה שיותר חידות, מכמה שיותר אתגרים יומיים. שלוש המשפחות שיצליחו לפתור את מספר החידות הגבוה ביותר יזכו בפרס מיוחד מטעם אגף החינוך בעיריית רחובות.

בשבוע הקרוב, השבוע שבין יום השואה ליום העצמאות, החידות בטורניר הידע הותאמו ויעסקו בנושאי ההיסטוריה של המדינה , גבורה ומורשת. הילדים וההורים יענו על שאלות הנוגעות למדינת ישראל, השואה, מסורת ישראל ועוד.

נכון להיום, למעלה מ-10,000 משפחות ברחובות כבר הצטרפו לטורניר הידע של חמיצר, ונהנות מפעילות חווייתית, מאתגרת ומגבשת עבור כל בני המשפחה.

ראש העיר, רחמים מלול: "חינוך מצוין הוא גם חינוך לערכים ולידע. מצאנו את הדרך לשלב חוויה משפחתית עם ידע ועם היסטוריה וערכים, ואני קורא למשפחות להשתתף בטורניר המתחדש, שעדיין משחק בממשך כל התקופה".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "התקופה הזאת מייצרת לנו מציאות שונה מכל שנה. בנוסף ללמידה מרחוק בה התלמידים עוסקים בשבוע זה בנושא משואה לתקומה, גם חידון חמיצר שבו משחקות יותר מ- 10,000 משפחות- מעניק דגש לנושאים אלה. התלמידים יכולים להפגין את הידע הכללי שנלמד במסגרת השיעורים בחידון חוויתי זה".

רוצים להתחיל לשחק? היכנסו לקישור והירשמו למשחק>> https://rehovotgame.co.il

הוראות:

בעת הרישום הראשוני להתמודדות, יתבקש רישום השמות הפרטיים של ילדי המשפחה המשתתפים. בכל פעם שאחד מילדי המשפחה ייכנס לממשק לפתור חידה, יסומן שמו מתוך ילדי המשפחה הרשומים, כך שכל פתרון נכון שניתן, יירשם על שם הילד שפתר את החידה. כך ניצור ההתמודדות שתהיה גם בין כלל המשפחות וגם בין הילדים במשפחה משלוש רמות הגיל.

שימו לב, ניתן להיכנס לאורך כל ימי ההתמודדות, לכל האתגרים הקודמים ולפצח את החידות שעדיין לא נפתרו.

בכל עת, תהיה לכל משפחה מתמודדת תמונת פתרונות שונה על פי הצלחותיה.

בתום ימי השבתת הלימודים יוכרזו המשפחות הרחובותיות שפיצחו לפחות מחצית מחידות האתגרים היומיים, והן יוזמנו להתמודד במקצה גמר אינטרנטי שייערך ביום ובשעה שייקבעו.

במקצה הגמר האינטרנטי יתמודדו ילדי כל משפחה מול שלושה אתגרים חדשים – כל אתגר מיועד לבני הגיל המתאים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh