לראשונה ברחובות: "מדברים הורות בסלון"

לראשונה ברחובות: "מדברים הורות בסלון"

הרצאות מקצועיות להורים באווירה ביתית – ללא עלות

הורים, סמנו ביומנכם: ביום חמישי, 19.9 בשעה 20:30 יקיים בית הספר העירוני להורים את ערב "מדברים הורות בסלון". 22 הרצאות מפי מנחים מקצועיים במגוון נושאים שמעניינים הורים בסלון ביתם של תושבים. בין היתר יתקיימו הרצאות בנושאי הפרעת קשב, יחסים בין אחים, איך לשוחח על מיניות עם ילדים, יצירת סמכות הורית, התמודדות עם דור המסכים, יחסים על מתבגרים, מעברים והתחלות בגיל היסודי, מניעת התנהגויות סיכון ועוד. הכניסה חופשית בהרשמה מראש.

 חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק בית ספר להורים: "המטרה שלנו היא לשים את ההורים במרכז".

לראשונה ברחובות יתקיים אירוע עירוני המוקדש כולו להורים. "הורות בסלון" מיועד להורים לילדים ולמתבגרים, אשר מעוניינים בהרצאה והדרכה במגוון תחומים, באווירה אינטימית וביתית. הערב הייחודי הינו פרי שיתוף פעולה עירוני בין האגף לתרבות ידע ואמנות וביה"ס העירוני להורים של החברה העירונית, אגף החינוך בעיריית רחובות, השירות הפסיכולוגי החינוכי העירוני, הרשות העירונית למאבק באלימות, סמים ואלכוהול, והנהגת ההורים העירונית.

בתאריך ה-19.9 (יום ה'), בשעה 20:30, יקיים בית הספר העירוני להורים מבית החברה העירונית ערב ייחודי עם 22 הרצאות בו זמנית, במנעד רחב של נושאים: הפרעת קשב, יחסים בין אחים, איך לשוחח על מיניות עם ילדים, יצירת סמכות הורית, התמודדות עם דור המסכים, יחסים על מתבגרים, מעברים והתחלות בגיל היסודי, מניעת התנהגויות סיכון ועוד.

ההרצאות יינתנו ללא עלות על ידי מנחי בית הספר העירוני להורים ופסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי החינוכי באגף החינוך, ויתקיימו בבתיהם של תושבים שהתנדבו לארח אותן, בשכונות בכל רחבי העיר. האירוח המיוחד יאפשר להורים דיאלוג ואפשרות למענה על שאלות. בשל היקף המקומות המוגבל, נדרשת הרשמה מראש. נושאי ההרצאות נבחרו בקפידה על ידי צוות רב תחומי שהתבסס גם על פניות מצד הורים, והם מעניקים מענה להורים לילדים בגיל הרך וגני ילדים, הורים לילדים בבתי ספר יסודיים, הורים למתבגרים, הורים לאוכלוסיות עם מאפיינים מיוחדים והורים מהקהילה החרדית.

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק הורים: "תמיד הייתה לי ברורה החשיבות של ההורים כשותפים מלאים בהחלטות חינוכיות ולכן המטרה שלנו הינה לשים את ההורים במרכז. "הורות בסלון" היא יריית הפתיחה לתחילת הפעילות השנתית של בית הספר להורים ולתכנית הסדנאות וההרצאות. לאחריו תחלנה הסדנאות השונות ברחבי העיר ואני קוראת לכל ההורים לבוא וליהנות ולקחת חלק בסדנאות והפעילויות השונות לאורך השנה".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: "ההורים הם שותפים חשובים והכרחיים לנעשה בגני הילדים ובבתי הספר. בית הספר להורים מקנה יידע ומאפשר שיח בין הורים להורים בנושאים חינוכיים על מנת לצייד את ההורים בכלים מעשיים ושימושיים".

צופית גולן, יו"ר ועד ההורים העירוני: "אנחנו רואים בשיתוף הפעולה עם בית הספר להורים בעיר בכלל, ועם ערב "מדברים הורות בסלון" בפרט, הזדמנות נהדרת לתרום ולסייע להורים גם בפלטפורמות שמעבר למוסדות החינוך. במשך שנה נרקמו שיתופי פעולה בין הנהגת ההורים לבין מחזיקת תיק ביה"ס להורים, בית הספר להורים ואגף חינוך בעירייה, זאת מתוך רצון וראייה של לתת להורים כלים להורות מעבר למסגרות החינוכיות".

אודי קדם מנהל המחלקה לתרבות, ידע והשכלה ומנהל ביה"ס העירוני להורים: "אנחנו שמחים לקיים את היוזמה החדשה הזו עם פתיחת שנת הלימודים. בית הספר העירוני להורים ממצב את ההורים בלב העשייה החינוכית ברחובות. אנחנו מספקים להורים הדרכה הורית מקצועית במגוון דרכים, והציבור מוזמן להיחשף לכך בערב "מדברים הורות בסלון".

הערב יתקיים ב-19.09.2019, בשעה 20:30.

רישום באתר העירייה ובאתר החברה העירונית

לפרטים נוספים, ביה"ס העירוני להורים 08-9459397, שלוחה 7, בין השעות 9:30-14:00.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh