לראשונה ברחובות: "קרבי על הבר" בשיתוף צה"ל!

לראשונה ברחובות: "קרבי על הבר" בשיתוף צה"ל!

עיריית רחובות וצה"ל מזמינים: מח"ט גבעתי, אל"מ איציק כהן, מפקדים נוספים ולוחמים יגיעו למפגש בלתי אמצעי ומרתק עם בני הנוער בבר הדבלין, ביום שלישי, ה-19 בנובמבר, כ״א בחשון, בשעה 19:00.

הכניסה ללא עלות, בהרשמה מראש.

צה״ל ועיריית רחובות מזמינים את בני הנוער בכיתות יא'-יב' לערב חד פעמי בבר ה"דבלין" כדי לשמוע הכל על השירות הקרבי ממפקדים ומלוחמים בשטח.

צה"ל מוביל את פרוייקט "רקרבי" לעידוד הגיוס ליחידות צבאיות, אשר פועל להנגיש את המידע לצעירים לפני גיוס. במסגרת זו החלו בסדרת אירועים חדשניים לבני הנוער בישראל, שטרם נערכו בעבר בישראל: מפקדים בכירים ולוחמים  מהשטח מגיעים לעיר ונפגשים עם בני הנוער באחד מהברים .

האירוע ברחובות הוא השלישי בסך הכל בישראל, אחרי תל אביב וחיפה, לאחר פעילות אינטנסיבית של מחלקת הנוער בעירייה להביא את האירוע לרחובות בהקדם.

באירוע ברחובות ישתתפו מפקדים בכירים ביניהם: מח״ט גבעתי, אל״מ איציק כהן, מפקד פלוגה בקרקל, סרן עדן ליברמן ומפ בשריון.

במהלך המפגש, שייערך בין השעות 19:00-21:30 יספרו הלוחמים והמפקדים על השירות ביחידות הקרביות, ייערך פאנל לוחמים ובסופו ייערך "ספידדייט" שבמהלכו יסתובבו לוחמים בין השולחנות ויענו על כל השאלות והתהיות מפי הצעירים שמשתתפים, בשיחות בגובה העיניים.

מטרת המיזם היא להנגיש את היחידות הקרביות לבני הנוער לפני גיוסם לצה״ל, להעלות את המוטיבציה לשירות קרבי ולהפיג את החששות לפני הגיוס. כל זאת באמצעות מתן במה למפקדים וללוחמים לספר את סיפורם בגוף ראשון.

זוהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אנו פועלים במשך כל ימות השנה לעודד את הגיוס לצה"ל ולסייע לבני הנוער בבחירה לשרת שירות משמעותי. צה"ל בחר ברחובות להיות אחת הערים הראשונות בישראל לאירוע ייחודי זה, ואנו מזמינים את בני הנוער לקחת חלק בחוויה ובמפגש נדיר".

מפקד בית הספר להכשרות סיירת גולני, רס"ן תומר גרינברג: "קרבי על הבר הוא פרויקט שיוצר חיבור עם בני הנוער קצת לפני השירות. בסוף, כשמגיעים מפקדים מיחידות שונות לאירוע מהסוג הזה, זה יוצר אירוע הרבה יותר מגוון, מעניין ומשמעותי. אני רוצה להגיד למלש"בים שהם מגיעים לידיים טובות ועומדים לחוות את התקופה המשמעותית והמעצבת ביותר בחייהם."

אבי יוספי, מנהל מחלקת הנוער באגף החינוך: "קרבי על הבר הינו פרויקט חשוב אשר משלים את נושא הכנה לצה"ל בכלל ושירות משמעותי בפרט. מרכז הכנה לצה"ל בעירונוער מייצר כל השנה מיזמים בכדי להעלות את אחוזי הגיוס בקרב בני נוער ולהשפיע עליהם לשרת שירות משמעותי . פרויקט מסוג זה הינו נדבך משמעותי בפסיפס הפרויקטים שהעירייה מבצעת בכדי לעודד, להשפיע ולהצמיח בני נוער ערכיים אשר תורמים לחברה ולמדינה".

האירוע יתקיים ביום שלישי, ה-19 בנובמבר, כ״א בחשון, בשעה 19:00 במועדון הדבלין, ברח' המדע 1 רחובות. האירוע ללא עלות, במקום יוגש כיבוד קל. יש להירשם מראש בקישור: https://rakravi.co.il/rehovot/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh