לראשונה: כנס חשיפה עירוני למכינות קדם צבאיות ושנת שירות

לראשונה: כנס חשיפה עירוני למכינות קדם צבאיות ושנת שירות

עיריית רחובות והנהגת ההורים העירונית יקיימו לראשונה בעיר כנס חשיפה לתלמידי כיתות יא'-יב' לקבלת מידע על מכינות קדם צבאיות מכל הסוגים ועל שנות שירות. הכנס יתקיים ביום חמישי 14.11 בין 16:00-19:00 באשכול פיס

לראשונה בעיר, יתקיים כנס גדול המיועד לתלמידי כיתות יא'-יב' מכל בתי הספר העל יסודיים בעיר, הישיבות והאולפנות, ומטרתו להציג ולחשוף בפני בני הנוער את האפשרויות העומדות לרשותם לאחר סיום הלימודים ולפני שירות צבאי/ לאומי.

בכנס יהיו עשרות עמדות הסברה ומידע של מכינות קדם צבאיות ומקומות לשנת שירות מכל רחבי הארץ, ביניהם מכינות שנתיות, חצי שנתיות, מכינות תורניות ושנות שירות בארגוני נוער מובילים בארץ, ובמקביל יתקיימו הרצאות ממוקדות בתחום:

בשעה 16:30 תתקיים הרצאה בנושא מכינות קדם צבאיות שנתיות, בשעה 17:00 הרצאה בנושא שנות שירות, בשעה 17:30 הרצאה בנושא מכינות קדם צבאיות תורניות, בשעה 18:00 תתקיים הרצאה בנושא מכינות קדם צבאיות חצי שנתיות.

הכנס הינו פרי שיתוף פעולה של הנהגת ההורים העירונית יחד עם עיריית רחובות.

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "לראשונה בעיר, השקענו בקיומו של כנס חשיפה לבני הנוער. אנו מתייחסים אליהם כאל בוגרים שצריכים לקבל את מלוא המידע על מנת לבחור נכון. חשוב לנו לעודד את בני הנוער ללמידה ולתרומה לחברה, במקביל לעבודה החינוכית בתחום ההישגים הלימודיים. אני מודה להנהגת ההורים העירונית על היוזמה החשובה".

אבי יוספי, מנהל מחלקת הילדים והנוער באגף החינוך: "כנס החשיפה למכינות ושנות שירות הוא חלק נוסף מסך הפעילויות של מרכז ההכנה לגיוס העירוני בעירונוער, אשר מספק מענה אישי וכלים לנוער לפני גיוס. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם הנהגת ההורים ונמשיך לקיים פעולות רבות בכדי לאפשר לבני ובנות הנוער לגדול לחברה ערכית יותר".

שאול אטיאס, נציג הנהגת ההורים העירונית: "הנהגת ההורים העירונית רואה בשנות השירות ובמכינות הזדמנות של בחירה בהעצמה אישית ובחיבור חברתי של כל אחד ואחת ומכאן חשיבות הכנס.

ברחובות חיים זה לצד זה חילונים, דתיים וחרדים המכבדים זה את זה. לכן, ראינו חשיבות רבה להצגת גיוון  רחב כמענה לכל התיכונים בעיר כולל צעירים וצעירות עם מוגבלות, בוגרי החינוך המיוחד והרגיל.

הנהגת ההורים מזמינה את כל בני הנוער בעיר, חילונים ודתיים, להגיע אל הכנס ולבחור איך תיראה השנה הבאה שלהם. מעל 40 נציגים במסלולים שונים יסבירו לכם למה כדאי לכם לבחור בהם. שינשינים ומכינסטים, חלקם תושבי רחובות בוגרי התיכונים בעיר, יספרו לכם איך נראה היום שאחרי הבגרויות. מחכים לכם, אל תחמיצו".

פרטים נוספים במחלקת העירונוער, בטל. 08-9376700/2

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh