לרגל יום העצמאות: מי הבניין הכי חגיגי בעיר?

לרגל יום העצמאות: מי הבניין הכי חגיגי בעיר?

תושבי רחובות, חושבים שהבניין שלכם הוא הבניין המקושט ביותר בעיר? אולי תזכו בערכת חידוש וטיפוח לגינת הבניין. עיריית רחובות עורכת תחרות בין הבניינים בעיר, ומחפשת את הבניין המקושט בדגלי המדינה ואלמנטים נוספים היפה ביותר בעיר.

לכבוד יום העצמאות ה- 72 למדינת ישראל, עיריית רחובות מכריזה על תחרות הבניין החגיגי ביותר בעיר. התחרות יוצאת לדרך הבוקר, ביוזמת סגן ראש העיר מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ'.

תושבי העיר מוזמנים לצלם את הבניין שלהם מקושט בדגלים וסמלי המדינה וכל אלמנט נוסף כגון  שלטים, עציצים, פרחים ומוצרי נוי מגוונים לרגל יום העצמאות. את התמונה יש להעלות כתגובה לפוסט הרלוונטי בנושא בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות, בקישור http://bit.ly/3cGx6Pl, יחד עם כתובת הבניין ופרטי איש/ת הקשר. את התמונות יש להעלות עד ליום העצמאות, 29.4 בחצות.

וועדת שיפוט מטעם העירייה תבחר את שלושת הבניינים החגיגיים ביותר, שקושטו באופן היפה והמתאים ביותר לרגל יום העצמאות למדינה.

הפרס שיוענק לבניינים הזוכים הוא ערכה לחידוש הגינה הכוללת שתילי עצים וצמחים, פרחים ועציצים.

רחמים מלול, ראש העיר: "כולנו נזכה כשכל הבניינים ילבשו חג ויקושטו לרגל יום העצמאות. על אף המצב, פעלנו כדי שהעיר תלבש חג ותלינו לאורך הכבישים את דגלי המדינה ודגלים נוספים. בשבועות האחרונים בילינו את עיקר זמננו בבתים, במרפסות ובבניינים, וחשוב שגם הבתים ילבשו חג לרגל יום העצמאות. אני קורא לכל התושבים לקחת חלק בפעילות הזו".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר , עו"ד יניב מרקוביץ': "חזות העיר עבורנו היא לא רק המרחב הציבורי אלא גם הבניינים המשותפים שלכם, שהם חלק בלתי נפרד מהנוף העירוני. אנחנו משקיעים משאבים רבים בשיפור חזות העיר, ביופיה ובטיפוחה. כעת בימי הקורונה אנו קוראים לכם להצטרף אלינו: זה הזמן שלכם לטפח את חזות הבניינים, לקשט אותם לרגל החג  ולחגוג למדינה- ביחד. הכל כמובן על פי ההנחיות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh