לרגל יום העצמאות: תחרות הבניין החגיגי והמקושט ביותר בעיר יוצאת לדרך!

לרגל יום העצמאות: תחרות הבניין החגיגי והמקושט ביותר בעיר יוצאת לדרך!

תושבות ותושבי רחובות, חושבים שהבניין שלכם הוא הבניין היפה והחגיגי ביותר בעיר? בואו להשתתף בתחרות ואולי תזכו בפרס* עיריית רחובות עורכת את התחרות השנתית בין כל הבניינים בעיר, ומחפשת את הבניין המקושט בדגלי המדינה ואלמנטים נוספים היפה ביותר בעיר. להשתתפות בתחרות היכנסו לפוסט: https://bit.ly/3wwA2c4

לכבוד יום העצמאות ה- 73 למדינת ישראל, עיריית רחובות מכריזה על תחרות הבניין החגיגי ביותר בעיר. התחרות יוצאת לדרך הבוקר, ביוזמת סגן ראש העיר מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ' וחבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות.

תושבי העיר מוזמנים לצלם את הבניין שלהם מקושט בדגלים וסמלי המדינה וכל אלמנט נוסף כמו שלטים, עציצים, פרחים ומוצרי נוי מגוונים לרגל יום העצמאות. את התמונה יש להעלות כתגובה לפוסט הרלוונטי בנושא בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות, בקישור https://bit.ly/3wwA2c4 יחד עם כתובת הבניין ופרטי איש/ת הקשר. את התמונות יש להעלות עד לתום יום העצמאות, 15.4 בחצות.

וועדת שיפוט מטעם העירייה תבחר את שלושת הבניינים החגיגיים ביותר, שקושטו באופן היפה והמתאים ביותר לרגל יום העצמאות למדינה.

הפרס שיוענק לבניינים הזוכים הוא ערכת עציצים למרפסת הביתית של כל אחד מדיירי הבניין.

רחמים מלול, ראש העיר: "אשתקד התחלנו בתחרות הבניין החגיגי והמקושט ביותר. בתום שנה מאתגרת שבה התושבים בילו חלק ניכר מזמנם בבתים, במרפסות ובבניינים, החלטנו להמשיך במסורת שייסדנו, אשר ללא ספק מוסיפה ליופיו של העיר, ולטיפוח הסביבה של כל אחד מהתושבים. התחרות תחזק את תחושת החג והשמחה בכל רחבי העיר, ודיירות ודיירי הבניינים הזוכים יזכו בפרס רלוונטי".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "חזות העיר עבורנו היא לא רק המרחב הציבורי אלא גם הבניינים המשותפים שלכם התושבים, המהווים חלק בלתי נפרד מהנוף העירוני. אנחנו משקיעים משאבים רבים בשיפור חזות העיר ובטיפוחה, והתחרות היא דרך נוספת ויפה יותר לציין את יום העצמאות בדרך החגיגית גם במרחב הפרטי".

מחזיק תיק התרבות, חבר המועצה עודד עמרם: "בשנה האחרונה בילינו את מירב זמננו בבניינים, במרפסות ובבתים. עכשיו כשאנחנו מתחילים לראות את סוף המשבר וחוזרים לחיי השגרה והתרבות זה הזמן לחגוג את יום העצמאות בשמחה גדולה. אני קורא לתושבים להשתתף בתחרות, ולחבר את חגיגות השמחה לרגל העצמאות יחד עם טיפוח הסביבה הקרובה, חג שמח לכולם".

דורון מילברג מנכ"ל העירייה: "איכות החיים דורשת טיפוח של הרכוש הציבורי והפרטי. כדי לעודד את בעלי הדירות לשמור ולטפח את הבניינים וכדי לפזר אווירת חג בעיר יזמנו את התחרות בה הזוכים יוכלו לזכות בפרס משותף לכלל דיירי הבניין. חג עצמאות שמח".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh