לשלוח למי שיקר לכם את כל הטוב שבעולם

לשלוח למי שיקר לכם את כל הטוב שבעולם

משלוח של פירות הוא לא פחות מאשר פתרון מושלם שמתאים בול לרוח התקופה. בימינו, ךא משנה אם מדובר במשלוח לאדם שיקר לכם, חבר, בם זוג או קולגה, אין תחליף לזה.

אוהבים, גם מרחוק

נגיד והחברה הכי טובה שלכם ילדה זה עתה. נגיד וגיליתם שחברה שלכם מתחתנת, אבל היא גרה רחוק. נגיד שהיה לכם דייט ראשון ממש מוצלח, ובא לכם להראות לפרטנר כמה שאתם מחבבים אותו. נגיד וסגרתם שיתוף פעולה עסקי עם חברה מסוימת, ובא לכם להראות כמה אתם בעניין. נגיד וסתם בא לכם להפגין חיבה לאימא ואבא. כל כך הרבה נסיבות משמחות, כל כך הרבה הבדלים ביניהם, אבל מכנה משותף אחד – בכולם משלוחי פירות טריים ישר לביתכם יקלעו בול.

פירות הם עניין אוניברסלי שכל אחד אוהב. בין אם מדובר באירופה, באסיה, באפריקה, וכמובן אצלנו בישראל, יש משהו בפירות שמלווה אותנו מאז שחר הזמן. משהו אינסטנקטיבי, אפילו. הם מתוקים, הם אסתטיים, הצבעים הבוהקים שלהם מושכים את העין בחגיגה של אדום, כתום, ירוק ואפילו סגול. אנחנו לא יכולים שלא להיכבש במתיקות וברעננות של פירות, ומכאן – מדובר בשי המושלם.

אם אתם נמצאים רחוק מהאדם אותו אתם רוצים להפתיע, ודאי תבינו כמה משלוח מהווה אופציה ראויה. אתם רק מחייגים או מזמינים אונליין, ועל השאר מופקד מקבל ההזמנה. השורה התחתונה? גם אם האדם היקר לכם נמצא רחוק, לכמה רגעים תרגישו כאילו הוא הכי קרוב בעולם.

Sharing Is Caring

אחד האפקטים המבורכים של פירות שנשלחים להם לזולת היא העובדה שאפשר לחלוק אותם. אם מדובר בבית, כל בני המשפחה יחגגו להם על סלט פירות משובח הכולל את מיטב פירות העונה. אם מדובר במשרד, עד מהרה פינת הקפה משתדרג בעשרות רמות. בכל מקרה, מדובר בחוויה חברתית לכל דבר, שמביאה איתה שפע התמוגגויות ו"וואו, איזה מדהים" שנשמעים מכל עבר. אין ספק שזהו האפקט המבוקש. שמחה וכיף שמאחדים את כל מי שנמצאים בסביבה.

מעבר לזה: בימים בהם רבים וטובים מאיתנו מקפידים על הגזרה, אין כמו לדעת שהענקתם לזולת מתנה בריאה. כזאת שלא תשמין, אלא תביא עימה ויטמינים, מינרלים, סיבים ועוד דברים טובים.

משלוח פירות של חברת באלי פרי מביאה בתוך משלוח אחד את כל מה שטוב בפירות. רעננים, מתוקים, צבעוניים ואסתטיים בטירוף, והכל, באריזה אחת מוכנה ויפה שמוכנה להישלח בזה הרגע לאנשים שבא לכם לפרגן להם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh