מבצע ההתרמה לעמותת איל"ן נפתח הבוקר בתרומת ראש העיר, רחמים מלול

מבצע ההתרמה לעמותת איל"ן נפתח הבוקר בתרומת ראש העיר, רחמים מלול

ביום שני הבא, 19.4.21 יתקיים יום ההתרמה השנתי של עמותת איל"ן – איגוד ישראלי לילדים נפגעים* הבוקר (11.4) הגיעו נציגי העמותה יחד עם חברי מועצת העיר גיא צור, יו"ר איל"ן ברחובות ואורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות ומנכ"ל העירייה, דורון מילברג- ללשכת ראש העיר, רחמים מלול, שפתח את מבצע ההתרמה עם תרומה אישית* בשבוע הבא יתקיים יום ההתרמה במתכונת מקוונת.

ראש העיר, רחמים מלול, פתח הבוקר את מבצע ההתרמה לעמותת איל"ן בתרומה אישית שלו,  שהועברה במהלך מפגש עם ראשי הארגון ברחובות – שמואל שובלי, לידיה טדסקי וכרמל צדקה, וכן יו"ר איל"ן רחובות, חבר המועצה גיא צור וחברת המועצה, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות אורית שרגאי.

במפגש סיפרו ראשי הארגון כי הם מסייעים לילדים מרחובות ומכל הסביבה ואף ציינו כי הצרכים המיוחדים דורשים מהארגון את רכישתו של ציוד יקר ערך והשקעת משאבים רבים, שהארגון מסייע במימונו וכי ההכנסות היחידות של הארגון הן מתרומות.

השנה, מבצע ההתרמה ייערך במתכונת מקוונת ותושבי העיר מוזמנים להצטרף למאמץ ולתרום למען פעילות העמותה וסיוע למען תינוקות וילדים המתמודדים עם מוגבלות פיזית מוטורית ומחלות שריר ועצב שונות כגון שיתוק ילדים, שיתוק מוחין, ניוון שרירים ועוד. ניתן לתרום באמצעות העברה בנקאית בהתאם לפרטים הבאים: בנק דיסקונט סניף מספר 186 מספר חשבון: 49526 עבור: איל"ן איגוד ישראלי לילדים נפגעים, וגם באמצעות Jgive בקישור- https://www.jgive.com/new/he/ils/charity-organizations/444

רחמים מלול, ראש העיר: "הפעילות של העמותה בעיר רחובות ובכלל, מעניקה לילדים הווה וגם עתיד, ובעיקר אהבה גדולה. הסניף ברחובות הוא גאווה לעיר והפעילים והמתנדבים ראויים להערכה גדולה. אני קורא לתושבות ותושבי העיר לפתוח את הלב ביום ההתרמה שיתקיים בשבוע הבא ולהפגין את תמיכתם בילדים הזקוקים לעזרתנו".

חבר מועצת העיר גיא צור, יו"ר סניף אילן רחובות והסביבה: "השנה, בעקבות המגבלות המבצע יתקיים במתכונת מקוונת ובאמצעות תרומות דיגיטליות בלבד. התרומות שלכם יכולות לחולל שינוי אמיתי בחייהם של ילדים המתמודדים עם קשיים פיזיים ומוטוריים מורכבים ולשפר את חייהם".

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות: "עמותת איל"ן עושה לילות כימים למען חולים המתמודדים עם מוגבלות פיזית מוטורית ומחלות שונות. הפעילות המבורכת של העמותה ברחובות ובכל הארץ מתאפשרת הודות לתרומות נדיבות ופעילויות התנדבות רחבות היקף למען החולים. מבצע ההתרמה שיתקיים בשבוע הבא הוא הזדמנות נפלאה להציג סולידריות חברתית ולתרום למען תינוקות וילדים המתמודדים עם פוליו, ניוון שרירים טרשת נפוצה ועוד".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh