מגוון פעילויות הסברה בנושא מחזור ייערכו בתקופת הקיץ

מגוון פעילויות הסברה בנושא מחזור ייערכו בתקופת הקיץ

עיריית רחובות משקיעה משאבים רבים בהעלאת המודעות לחשיבות הפרדת הפסולת בכלל והפרדת פסולת אריזות לפח הכתום בפרט. במסגרת המהלך ההסברתי שמקיימת העיריה יחד עם תאגיד המחזור 'תמיר', תועלה הצגה חדשה בשם 'הפרד ומשול' בבתי הספר 'השיטה' ו-'קציר' בעיר.

ההצגה עוסקת בהיבטים השונים של נושא איכות הסביבה במטרה לקרב את בני נוער לנושא, כשהדגש הוא על הפרדת פסולת, מחזור ותרבות הצריכה. מדובר במופע מהיר ומצחיק, בהשתתפות דמויות ססגוניות, עדכניות ומשעשעות, המעניקות לצופים בהן חוויה לימודית וחינוכית, בדגש על חוויה חיובית וויזואלית. כמו כן, מתוכננות לחודשי הקיץ פעילויות הסברה נוספות כגון הצגות לילדים במסגרות הקייטנות, ונבחנת האפשרות לשיתופי פעולה תוכניים בנושא מסרי הפרדת פסולת אריזות תחת פעילות אגף השכונות.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו מקיימים מגוון רחב של פעילויות שמטרתן היא הסברה והעלאת המודעות בקרב התושבים לחשיבות הגבוהה שיש להפרדת פסולת לשמירה על הסביבה. שיתוף הפעולה עם תאגיד 'תמיר' וכלל מחלקות ואגפי העיריה נושא פרי ואנו רואים עלייה הדרגתית ורציפה בכמות הפסולת המופרדת ברחבי העיר".

מנכ"ל 'תמיר', תאגיד מחזור האריזות בישראל,  קובי דר: "עיריית רחובות שותפה למהפכה ארצית המתרחשת בשנים האחרונות. אנו עדים כי  יותר ויותר תושבים בישראל ממחזרים ומתייחסים לפסולת שבביתם אחרת. עיריית רחובות פועלת עמנו במשותף על מנת לחשוף את כולכם לחשיבות הנושא דרך פעילות חווייתית לכל שכבות הגיל. הפרדת פסולת מונעת הטמנה, שומרת על מי התהום ומאפשרת קיום של כלכלה מעגלית. הצטרפו אלינו."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh