מדוע ניהול מוניטין ברשת חשוב?

מדוע ניהול מוניטין ברשת חשוב?

אנשים כבר לא מבקרים רק באתר החברה שהם מתעניינים בה. הם בודקים אתרי המלצות, אתרי סקירה ומדיה חברתית לקבלת מידע נוסף. תגובה או ביקורת גרועה אחת יכולה להעלים לקוחות פוטנציאליים מהעסק שלך מבלי שאתה אפילו מודע לכך.

בהתחשב בכמה שטכנולוגיות המידע הפכו מתקדמות, האם בעיות כאלה לא צריכות להיעלם מעצמן? למרבה הצער, זה לא צפוי לקרות. אי התאמה בין מוניטין מקוון לעסק האמיתי אינה בעיה טכנולוגית, אלא בעיה אנושית. במאמר זה נסביר על החשיבות של ניהול מוניטין ברשת.

1. זה משפיע על החלטות קנייה של צרכנים ועל מכירות

ניהול מוניטין ברשת הוא חשוב מאוד. בעידן הדיגיטלי הנוכחי, זה צריך להיות בראש סדר העדיפויות. צרכנים תלויים בביקורות מקוונות בעת ביצוע רכישה. לקוחות קיימים קוראים ביקורות עדכניות לפני שהם קונים דברים ברשת. במילים אחרות, ניהול מוניטין יכול להגדיל או להקטין מכירות.

2. המידע מתפשט במהירות

האינטרנט מפיץ חדשות מהר יותר מאש בשדה קוצים. פלטפורמות המדיה החברתית הן דוגמאות נהדרות לאופן שבו חדשות המתפשטות מפה לאוזן יכולות להיות קטלניות לעסקים.

ללקוחות קל לשתף, באמצעות כמה לחיצות, את החוויה שלהם עם שאר העולם, ולגרום לשינוי בדעת הקהל על העסק שלך ולכן חשוב מאוד לעקוב בעקביות אחר המוניטין המקוון שלך.

3. המוניטין המקוון שלך יישאר לנצח

אנו אולי לא נחיה מאה שנה אבל המוניטין שלנו כנראה שכן . האינטרנט התפתח לארכיון ציבורי של כל הדברים. מה המשמעות של זה עבור העסק שלך? פשוט, אתה- מה שאנשים אומרים שאתה וזה יהיה מאתגר לשנות את זה.  גם אם מה שהלקוח אומר אינו נכון או שהוא רק מחצית הסיפור. הערות פשוטות כמו "תרמית!" ו- "אל תקנו!" ישנו את האופן שבו הלקוחות מסתכלים עליך ועל העסק שלך. זה עצוב, אבל זה נכון. ברגע שמישהו מפרסם תגובה על העסק שלך, אי אפשר למחוק אותה. הדרך היחידה שבה תוכל להתגבר על כך, היא לנהל באופן יזום את המוניטין שלך ברשת.

מאמר זה נכתב בשיתוף עם מר עידן מור, המנכ"ל והמייסד של חברת "בטר- ניהול מוניטין".

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh