מהם הסוגים השונים של גריל ואיך בוחרים מתוכם?

מהם הסוגים השונים של גריל ואיך בוחרים מתוכם?

מכירים את זה שאתם מזמינים משפחה וחברים לארוחה טובה, מכינים תפריט מעולה שלא ישאיר אף אחד אדיש, אבל בדיוק כשמגיע יום האירוע המנגל מחליט להיפרד לשלום מהעולם ולהשאיר אתכם מופתעים, מאוכזבים ומבולבלים? אל דאגה, זה בדיוק הזמן לרכוש גריל חדש ואם אפשר, אפילו לנצל את ההזדמנות ולשדרג את חווית הבישול שלכם, עם דגם חדשני ועדכני שיאפשר לכם ליצור ארוחות נפלאות ברגע אחד.

שלושה סוגים של גריל

אין ויכוח על כך שהישראלים אוהבים את העל-האש שלהם בכל ימות השנה. משום כך, נראה שאין לנו אפשרות להתפשר כשלוקחים החלטה כמו איזה גריל כדאי לקנות. ובכן, אם גם אתם מזדהים עם שורות אלו, כדאי לדעת שישנם שלושה סוגים עיקריים מהם אפשר לבחור:

  • גריל פחמים – סביר שמדובר במלך הבלתי מעורער על המפגשים החברתיים, הארוחות הבשריות שאנחנו כל כך אוהבים. בסופו של דבר תמיד נמצא עצמנו מתאהבים מחדש בטעמים והניחוחות שהוא מפיק. כיום, ניתן למצוא מנגל פחמים המשולב עם מעשנה, וכאלו המשלבים גם פיצ'רים חשמליים ואפילו דגמים שבחלקם משולבי גז. כך, אם תרגישו עצלנים, תוכלו תמיד לפנות לאפשרות הפשוטה והקלה ביותר להכנת האוכל.
  • גריל חשמלי – היתרון הגדול ביותר שלו טמון בכך שיוכל לא רק להפוך למרכז הערב בחצר, אלא גם לשרת אתכם במטבח הפנימי. כך, גם אם מתחשק לכם ארוחה בשרית מגוונת באמצע החורף, זו הדרך שלכם לעשות זאת בקלי קלות! כמובן שיש להקפיד לבחור מיקום ובו שקע חשמלי, אחרת שום דבר לא יעבוד.
  • גריל גז – דגמים אלו חייבים להיות מחוברים למקורות גז על מנת שיעבדו – זה לא משנה אם מדובר בבלון ייעודי לגריל או בלוני הגז הרגילים שיש בכל בית. גם בגריל הגז אפשר להשתמש בבית או בחוץ, והעבודה איתם קלה, יעילה ופשוטה. לחיצת כפתור אחת זה כל מה שצריך, כמה דקות קצרות של המתנה והמשטח מוכן לצליית הבשרים, הירקות ושאר המטעמים שתהיו מעוניינים להכין. עם זאת, מכיוון שמדובר בדגמים המתחברים לגז, כדאי להבין היטב מהו הדגם שמתאים לכם מבחינת השימוש בגז עצמו; מתי צריך להחליף, אילו בלונים הכי מתאימים לדגם שרכשתם, ועוד.

חוויה בלתי נשכחת של בשרים

בשנים האחרונות הסצנה הבשרית הקולינרית נכנסה אלינו הביתה, וכיום כולם יודעים שלא תמיד צריך להרחיק ולצאת למסעדה בכדי להנות מארוחה מצוינת. מלבד גריל אותו ניתן למצוא בכל בית, הצטרף טרנד חדש – מעשנות בשר המציעות דרך חדשה להכנת בשרים, דגים, ויש שיאמרו, אפילו גבינות בטעמים מיוחדים. סעודות מרשימות במיוחד נוצרות משילוב של גריל ומעשנת, כך שאף אחד מהאורחים לא יחזור הביתה רעב. רוצים לנסות גם? בואו למצוא את הדגמים המתאימים לצרכים והדרישות שלכם, ולהתחיל כבר עכשיו לבשל כמו השפים הגדולים!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh