מהפכת המחזור ברחובות: עכשיו גם בפח סגול

מהפכת המחזור ברחובות: עכשיו גם בפח סגול

עיריית רחובות, באמצעות אגף חזות העיר, סיימה לאחרונה לפרוס בעיר 71 מתקנים חדשים למחזור פסולת זכוכית בעיצוב חדשני ובנפח של 1.5 קוב כל אחד. המתקנים הוצבו במרכזי מחזור וברחובות ראשיים.

ראש העיר, רחמים מלול: "רחובות ממחזרת היום יותר מאי פעם, ואנחנו פועלים ולהפוך את רחובות לעיר מובילה גם בתחום המחזור. אנו ממשיכים במהפכת המחזור באופן עקבי ושיטתי, וכעת מרחיבים את מערך המיחזור והאיסוף גם בתחום מיחזור פסולת הזכוכית".

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "תושבי העיר מוכיחים פעם אחר פעם שהם רוצים למחזר ועושים זאת הלכה למעשה. נמשיך לשפר את מערך האיסוף לצד פריסת עמודת מחזור חדשות".

עיריית רחובות בשיתוף תאגיד המחזור תמיר ממשיכה את מהפכת המחזור של העיר. בשבועות האחרונים פרס אגף חזות העיר עשרות פחי מחזור סגולים עבור זכוכית בכל רחבי העיר. הפחים החדשים נבחרו ע"י העירייה במטרה להקל על ציבור בעת השימוש בפחים ובמקביל לאפשר הליך פינוי קל יותר. הפחים החדשים החליפו את כל הפחים הקיימים, ולצידם נפרסו עוד פחים חדשים בשכונות חדשות ובאזורים בהם היה ביקוש מצד התושבים.

בעירייה ובתאגיד תמיר מעוניינים להגדיל את נפח מחזור הזכוכית וזאת במיוחד לאור ההצלחה בהיקפי המחזור של הפח הכתום ( עלייה של 30 אחוז בהיקף המחזור ברבעון האחרון של שנת 2020).

תושבים אשר מעוניינים להציב פח סגול באזור מגוריהם מוזמנים לפנות במייל: sharona@rehovot.muni.il.

ראש העיר, רחמים מלול: "רחובות ממחזרת היום יותר מאי פעם, ואנחנו פועלים ולהפוך את רחובות לעיר מובילה גם בתחום המחזור. אנו ממשיכים במהפכת המחזור באופן עקבי ושיטתי, וכעת מרחיבים את מערך האיסוף גם בתחום מיחזור פסולת הזכוכית".

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר: "תושבי העיר מוכיחים פעם אחר פעם שהם רוצים למחזר ועושים זאת הלכה למעשה בשטח. הפחים החדשים הם חלק מתפיסת העולם של רחובות ממחזרת ונמשיך לשפר את מערך האיסוף לצד פריסת עמודת מחזור חדשות. יש חבלי לידה בכל הקשור למערך המחזור אבל אני יכול להבטיח לכם שאנחנו ערניים לתלונות וביחד עם תאגיד תמיר נמשיך לשפר את השירות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh