מה זאת אהבה, גרסת האונליין

מה זאת אהבה, גרסת האונליין

מה זאת אהבה? שאלה בת סך הכל שלוש אותיות, אבל מספר תשובות אין סופי. את או אתה, יודעים אולי לתת תשובה משלכם לשאלה זאת, אך אל תמהרו להשיב. נסו לחשוב לעומק על כך, מהי באמת אהבת אמת והאם יש סוגים שונים של אהבות? שאלה זו גרמה להתחבטויות בקרב משוררים, פילוסופים וגם אנשים רגילים, לאורך כל ההיסטוריה. יצאנו לבדוק את התשובה לשאלה המסקרנת, בגרסת האונליין, באינטרנט.

אהבה להקמת משפחה

יש אנשים שמאמינים באהבה ממבט ראשון. אחרים סבורים שזו פנטזיה רומנטית ושאהבה אמיתית נבנית אט אט. בין אם אתם מאמינים בגישה הראשונה ובין אם בגישה השנייה, אין ספק שבאינטרנט אפשר למצוא סוג מאוד חשוב של אהבה. אנו נקרא לסוג הזה, אהבה שנועדה להביא להקמת משפחה. סוג זה של אהבה אפשר למצוא בכל מיני סוגים של אתרי שידוכים, המיועדים לרוב הן לגברים והן לנשים. באתרים הללו אפשר למצוא בנים ובנות, גברים ונשים, שלא מחפשים אהבה ממבט ראשון ובוודאי שלא סטוץ שנדלק מהר וכבה מהר. פה מדובר על חיפוש אחר קשר זוגי, שנועד להפוך את השניים למשפחה אחת. משפחה, שבהחלט יתכן שבהמשך יתווספו לה ילדים שמחים שממלאים את הבית בחיוניותם.

אהבה של יצרים

נכון שיש אנשים שמתייחסים אל אהבה כאל משהו טהור, מרומם, נקי. באהבה אמיתית בהחלט ניתן למצוא משהו שמיימי, אבל אין ספק שבאהבה עשוי להיות גם רובד ייצרי, חושני. יש אומרים שבכל אהבה בין גבר לאישה צריך להיות ממד זה, של יצר. זה לא משהו שיש להתבייש בו, זהו עניין טבעי, אפשר לומר אפילו חוק טבע. נכון שאהבה של יצר בלבד זו לא אהבה של קשר ארוך טווח, אולם לפעמים יצר מתפתח עם הזמן למשהו נוסף, עמוק ומחבק. באינטרנט אין ספק שניתן למצוא עדות לקיומה של אהבת יצרים, אהבה גופנית, הרצון במגע. אם יש לכם ספק בעניין, תוכלו פשוט להיכנס לאתר של הכרויות סקס (ולא חסרים כאלה). לפה לא מגיעים בהכרח אנשים שרוצים להינשא בקרוב, אך אי אפשר לשלול זוגיות שמתחילה באהבה יצרית.

אהבה מהצד – סטוצים

מרבית האנשים מצהירים על עצמם כנאמנים ביסודם. זה נכון לגברים, זה נכון לנשים. אבל המציאות מגלה שלא מעט אנשים מגלים בשלב מסוים את הצורך לנסות קשר אחר. שימו לב, אנו לא מגיעים בגישה שיפוטית. זה לא התפקיד שלנו לשפוט אנשים שיש להם זוגיות, אבל רוצים עוד אחת. יש המון סיבות לכך וזה דבר לא פחות עמוק מאשר השאלה מהי אהבה. מה שבטוח, אם יש לכם ספק שהרבה אנשים מחפשים אהבה מהצד או סטוצים, כל מה שתצטרכו זה להיכנס לאינטרנט. לא אתר דיסקרטי אחד ולא שניים נועדו לענות על צורך אנושי עמוק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh