מה חשוב לדעת על השכרת פיגומים?

מה חשוב לדעת על השכרת פיגומים?

פיגומים הם מרכיב הכרחי בענף הבנייה, שהרי בזכותם ניתן לעבוד גם בגובה רב ביעילות, בפשטות והכי חשוב, בבטיחות. קבלנים ואנשי מקצוע אחרים שזקוקים לקונסטרוקציות ההנדסיות שמצד אחד הינן בסיסיות ומצד שני הן חייבות להיות איכותיות ללא פשרות יכולים לבחור בין רכישת פיגומים לבין שכירתם. בכל מקרה חשוב לפנות לחברה בעלת ניסיון רב בכל הנוגע למכירת או השכרת פיגומים ומתאפיינת במקצועיות גבוהה כמו גם ביכולת לתת שירות ברמה דומה.

מתי כדאי לשכור פיגומים ומתי מומלץ לרכוש אותם?

כאמור ישנן חברות רבות שמציעות לנו הן את האופציה של מכירת פיגומים והן את האפשרות של השכרת פיגומים. השיקול העיקרי בבחירה בין שתי האלטרנטיבות הוא היקף השימוש בפיגומים – למי שזקוק לקונסטרוקציה שכזו רק לעתים רחוקות יחסית, ולשימושים מוגבלים בהיקפם, מומלץ בעיקר לשכור פיגומים. בדרך זו אין צורך להשקיע סכומי כסף גבוהים (שהרי באופן טבעי רכישת מוצר תמיד יקרה יותר משכירתו), אין צורך למצוא פתרונות אחסון לפיגומים כשלא משתמשים בהם לטובת פרויקט בנייה כזה או אחר, וכן מושגת גמישות תפעולית מרבית (שכן אם למשל צצים דגמים חדשים של פיגומים משוכללים יותר, ניתן יהיה לשכור אותם בפעם הבאה שיהיה צורך בפיגומים). לעומת זאת מי שמשתמש באופן קבוע בפיגומים טוב יעשה אם יקנה אותם, שהרי גם להשכרות חוזרות ונשנות עלות גבוהה בסופו של דבר – ומאחר שמדובר במבנים שקל יחסית לנייד מפרויקט לפרויקט, תמיד יהיה לאותו קבלן פיגום בהישג יד.

הסוגים השונים של פיגומים להשכרה

בפני כל מי שרוצה לשכור פיגומים עומדות אפשרויות רבות, שכן פיגומים לבנייה היא קטגוריה רחבה שכוללת גם פיגומים סטנדרטיים וגם פיגומים לא קונוונציונליים – למשל פיגומים לעבודה על פירי מעליות, פיגומים לריצוף שטח נרחב, פיגומים שעומדים בעומס משקל רב מהרגיל ועוד.

עוד בחירה היא בין פיגומים ברוחב סטנדרטי לבין פיגומים צרים מהרגיל או רחבים מהרגיל, לצרכים ייעודיים שמחייבים פיגום שונה מהרגיל. סוג אחר של פיגומים הוא פיגומי מדרגות, ועוד כדאי לדעת שישנם פיגומי אלומיניום איכותיים שעומדים בתקן האירופאי המחמיר. בכל מקרה המרכיב העיקרי בבחירה, ושעליו אסור להתפשר בשום פנים ואופן, הוא הבטיחות.

על מה להקפיד כשבוחרים חברת השכרת פיגומים?

בחירת חברת השכרת פיגומים מחייבת בדיקה קפדנית לא רק של הפיגום עצמו אלא גם של טיב השירות שמעניקה אותה חברה. חשוב לזכור שלידע מקצועי, ובפרט כזה שמבוסס על שנים רבות של ניסיון בתחום, אין תחליף – והוא הבסיס לבחירה אופטימלית של פיגומים בהתאם למאפיינים הספציפיים של פרויקט הבנייה והצרכים של הקבלן או חברת הבנייה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh