מה יכול להכשיל פרויקט פינוי בינוי בירושלים?

מה יכול להכשיל פרויקט פינוי בינוי בירושלים?

עליכם תמיד לקחת בחשבון כי פרויקטים של התחדשות עירונית הם לא פרויקטים של מה בכך. ברוב המקרים מדובר על פרויקטים גדולים במיוחד, כאלה שיש להם משמעות גדולה עבור לא מעט אנשים. זוהי אולי הסיבה לכך כי יש לא מעט אלמנטים שעשויים להכשיל פרויקט פינוי בינוי בירושלים. אך ברגע שתכירו את כל האלמנטים הללו, תוכלו גם להימנע מהם בצורה הכי טובה. רוצים לקבל עוד מידע חשוב? לאתר לחצו כאן.

כל פרויקט מביא איתו המון בירוקרטיה

עצם ההחלטה על פרויקט פינוי בינוי היא חשובה, אך קחו בחשבון כי ההחלטה עצמה ברוב המקרים איננה מספיקה. בכדי שתוכלו להפוך את הפרויקט למציאות, יהיה עליכם לצלוח לא מעט מכשולים בדרך – מכשולים בדמות הליכים בירוקרטים. אם אתם מתקשים להתמודד עם הבירוקרטיה בחיי היומיום שלכם, אז זה עוד כלום לעומת הבירוקרטיה שמצפה לכם במהלך פרויקט של פינוי בינוי בירושלים. לא מעט אנשים בסוף מוותרים על ההליך כולו, רק בגלל שהם לא היו מוכנים לבירוקרטיה עצמה.

תמיד יהיו חוסר הסכמות בין הדיירים

אפילו אם אתם מכירים את כל הדיירים בבניין, קחו בחשבון כי ברוב המקרים יהיו חילוקי דעות בנוגע לנושא הזה. יש דיירים שירצו מאוד להתחיל את הפרויקט, ויהיו כאלה שינסו לשים מקל בגלגלים מסיבות כאלה או מסיבות אחרות. חוסר ההסכמה בין הדיירים עלול לעכב מאוד את תחילת הפרויקט, ולפעמים אף הסיטואציה עלולה למנוע את ביצועו. שווה לעשות שיחה ראשונית עם הדיירים על מנת ללמוד את הלך הרוח, ולהבין בדיוק מה מצפה לכם.

בחירת יזם לא מקצועי לביצוע הפרויקט

הליך של פינוי בינוי בירושלים יכול להתקדם בצורה טובה, כל עוד אתם תבחרו את היזם הנכון לביצוע הפרויקט. אך מצד שני הפרויקט עשוי להיכשל, אם לא תבחרו את היזם הנכון לביצוע הפרויקט. על איש מקצוע אחד מוטלת אחריות כל כך גדולה, ולכן אסור לכם להקל ראש בבחירת היזם הנכון. אם לא תבחרו את איש המקצוע המנוסה ביותר, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו הפרויקט פשוט לא יסתיים אף פעם.

העלויות הכספיות עשויות להשתנות

בדומה לשיפוץ של דירה, כאשר אנו מדברים על פרויקטים של פינוי בינוי בירושלים – קשה מאוד להעריך את העלויות בתחילת הדרך. כך שלא מן הנמנע שבשלב מסוים תמצאו את עצמכם במצב שבו תצטרכו לשלם יותר, ולא בטוח שלכל הדיירים תהיה את האפשרות הזאת. זהו עוד אלמנט שעשוי לעכב מאוד את ביצוע הפרויקט, ולעיתים הוא עלול אף להעמיד את ביצועו בסימן שאלה. כך שתמיד מוטב לקחת מרווח ביטחון, בכדי שיהיה אפשר לדעת כי הפרויקט יסתיים כמו שצריך. הרי הדבר הגרוע ביותר יהיה מצב שבו  הפרויקט יתחיל, אך לא יהיה ניתן לסיים אותו.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh