מה לעשות בחול המועד פסח?

מה לעשות בחול המועד פסח?

הילדים כבר יצאו לחופשת פסח מבית הספר והגנים, ובעוד ימים ספורים עם ישראל עומד לחגוג את ליל הסדר וליהנות מאירוע משפחתי מרגש ומשמח. מדי שנה, ההורים מחפשים מה לעשות בחול המועד פסח, וכולם מחפשים אטרקציות מדליקות, פסטיבלים מעניינים, שווקים דינמיים וססגוניים ורעיונות לאירועים שונים במרכז ובשאר חלקי המדינה.

פעילות עם הילדים בחינם

לא חייבים לקחת הלוואה או לשבור תוכנית חיסכון כדי לבלות עם הילדים בחול המועד פסח. יש מגוון פעילויות בחינם ברחבי הארץ, לדוגמה אירועים חינמיים של קק"ל בחול המועד פסח. באתרים שונים של קק"ל ברחבי הארץ ניתן למצוא פעילויות לכל המשפחה ולכל הגילים כמו הפעלות בסגנון חפש את המטמון בשילוב אפליקציה ייעודית, ערב שירה בציבור באגמון החולה מול נוף מרהיב ומול להקות העגורים האחרונות שעדיין לא עזבו את האזור, פעילויות ניווט ביערות שונים ועוד.

גם המועצה לשימור אתרים מציעה פעילויות חינמיות לכל המשפחה ב-12 אתרי מורשת ברחבי הארץ. בכל אתר יש הפעלה ייחודית הקשורה למקום עצמו, יש קשת רחבה של הפעלות ופעילויות מעניינות כמו הצגות לילדים, מספרי סיפורים, הפעלות בנושאי מיחזור, סדנאות יצירה וכיוצא בזה.

צעדת קצרין והגולן

צעדת קצרין והגולן מתקיימת זו השנה השלישית ברציפות, השנה בסימן הכלה וקבלת האחר. יש מספר מסלולים המתאימים לכל המשפחה ולכל הגילים, זו חוויה מגבשת עבור הילדים וההורים, יש גם מסלול אופניים למעוניינים בכך. לאורך המסלולים השונים ובמתחם הסיום, יש תחנות הפעלה בנושאי טבע, קיימות וסביבה. כמו כן, במקום הסיום מתקיים הפנינג ססגוני ומקורי לכל המשפחה עם הופעות, דוכנים וסדנאות יצירה מגוונות.

תערוכת אליס בארץ הספרים במוזיאון תל אביב

מוזיאון תל אביב מזמין את המשפחות לתערוכה מקורית ומעניינת העוסקת באחד מספרי הילדים הידועים ביותר. תערוכת אליס בארץ הספרים כוללת אוסף של 100 ספרי "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות", בנוסף יש הפעלות מיוחדות ומעשירות לילדים. בחול המועד הפסח הכניסה לכולם בחינם, זו הזדמנות מצוינת לבילוי תרבותי עם הילדים במרכז הארץ, אחרי הסיור במוזיאון אפשר להמשיך למגוון אטרקציות נוספות בתל אביב, לטייל בטיילת החוף, לבלות במרכזי הקניות, בפארק הירקון וכדומה.

אטרקציות לכל המשפחה בנמל תל אביב

לא חייבים לצאת מהעיר כדי לבלות עם הילדים, במרחק קצר מהבית יש שלל אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה גם בתל אביב. שוק הנמל בתל אביב נחשב לאחת האטרקציות המומלצות לחול המועד פסח, זהו שוק האיכרים הראשון מסוגו בארץ, השוק פתוח מדי יום ויש בו שפע דוכני מזון, חנויות המציעות את מיטב התוצרת החקלאית ישירות מהחקלאי וללא פערי תיווך, מעדניות מובחרות, בתי קפה ומסעדות שף מעולות.

בחול המועד נפתחים דוכני מזון ותוצרת חקלאית גם מחוץ למבנה המקורה, כמו כן הציבור הרחב מוזמן לקחת חלק פעיל בסדנאות שונות המתקיימות במקום ברוח החג ובהפעלות המקוריות לכל המשפחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh