מה קורה לאחר ניתוח ברך?

מה קורה לאחר ניתוח ברך?

שאלתם את עצמכם מה קורה ביום שאחרי ניתוח ברך? זוהי שאלה שהרבה מאוד אנשים שואלים את עצמם. הרי אתם תרצו לדעת מה תוכלו לעשות ומה לא תוכלו לעשות לאחר הניתוח עצמו. עם זאת חשוב שתבינו כי לכל אחד ההחלמה היא אחרת, מה שנכון לגביכם זה לא בהכרח מה שנכון גם לאחרים. לכן תחשבו היטב איך אתם מסייעים לעצמכם לחזור למצב שבו תוכלו לבצע את כל הפעולות שהייתם מבצעים בעבר. במאמר הבא נענה על כמה שאלות חשובות של כל מיני אנשים שחושבים על מה שיקרה לאחר הניתוח. הניתוח עצמו מאוד מפחיד, אך אסור לשכוח מה שיקרה מיד לאחריו.

האם יהיו כאבים עזים לאחר ניתוח ברך?

צריך להודות על האמת, כמעט כל מי שעובר ניתוח בברך יסבול מכאבים. עם זאת יש כאלה שאומרים כי הכאבים פחותים בהשוואה לכאבים שהיו בברך לפני הניתוח. גם ככה אתם סובלים מכאבים בכל תזוזה של הברך, לפחות שהכאבים יגיעו בגלל סיבה טובה ולא בגלל סיבה פחות טובה. עם הזמן אתם גם תראו כי הכאבים פוחתים, והמצב מתחיל לחזור לקדמותו. כך ששווה לעבור את הניתוח רק בגלל המחשבה שבקרוב מאוד הכל יחזור להיות כפי שהיה.

במשך כמה זמן אמורה להימשך ההחלמה?

ההחלמה לאחר ניתוח ברך היא לא קצרה, בטח אם מדובר על ניתוח יחסית מורכב. עליכם להיות סבלניים מאוד כדי שתוכלו להגיע למקום שבו אתם אמורים להיות. הבינו כי הסבלנות שלכם תשתלם כאשר תוכלו לראות את עצמכם מבצעים פעולות שהייתם מבצעים בעבר. לרוב ההחלמה המלאה נמשכת מספר חודשים, דבר שאתם צריכים לקחת בחשבון. עם זאת החלמה חלקית וחזרה מסוימת לפעילות תתרחש כבר לאחר שבוע או שבועיים מיום הניתוח עצמו.

ניתן יהיה לחזור מה שהייתם מסוגלים לעשות בעבר?

מאוד קשה לצאת בקביעות חד משמעיות שלא משתמעות לשתי פנים. עם זאת אנו יכולים להגיד כי ברוב המקרים ההחלמה היא כמעט מלאה, ותוכלו לעשות מה שהייתם עושים בעבר. זה נכון שתצטרכו לעשות כל מיני טיפולים שונים שיביאו אתכם למקום שבו אתם אמורים להיות. אך עדיין קחו לעצמכם את הזמן כדי להביא את עצמכם להחלמה הרצויה מבחינתכם. כל עוד תפעלו על פי ההנחיות של הרופא, אין סיבה שלא תחזור לפעילות כמעט מלאה. אולי אפילו תפתיעו את עצמכם מבחינת המקום שאליו אתם תגיעו לאחר ההחלמה עצמה דבר שלא דמיינתם שיקרה.

למידע נוסף לחצו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh