מועדון הכדורסל מכבי רחובות מכוון גבוה

מועדון הכדורסל מכבי רחובות מכוון גבוה

מכבי רחובות מסתערת על הליגה לאומית לכדורסל. אחרי עונה בלתי נשכחת, שהסתיימה באליפות הליגה הארצית. הנהלת הקבוצה בראשות היו"ר רון וורוטיצקי, עבדה קשה הקיץ, להכין את המועדון בצורה הטובה ביותר. המטרה שהציבו לעצמם בהנהלת הקבוצה היא לגבש קבוצה שתייצג את רחובות בכבוד ותתברג בחלק העליון של הטבלה.

בעמדת המאמן, ההנהלה מיהרה להחתים לעונה נוספת את אבנר יאור, שהציג בעונה שעברה את יכולת האימון המשובחת שלו. סגל השחקנים מתבסס על שלד מהעונה שעברה ושחקני חיזוק מבטיחים.

בעונה הקרובה הקבוצה תשחק באולם קציר שמיועד להכיל כ- 600 צופים (רחוב חנה אברך 25) . בעקבות העונה הקודמת שבה האוהדים מילאו את היציעים מצפים בקבוצה גם השנה להגיע לתפוסה מלאה במשחקי הבית.

למרות שהנהלת הקבוצה החליטה כי גם העונה הכניסה למשחקים תהיה ללא תשלום, יש לא מעט אוהדים שהעדיפו לשלם ולהבטיח לעצמם מקום על הפרקט, באמצעות מנוי vip  . מנוי שמעניק להם אירוח מיוחד במחצית, ישיבה על הפרקט ועוד שלל הטבות. ממש כמו במועדונים הגדולים ביותר בליגת העל.

אוון יטס

במסגרת ההכנות נוכל לספר לכם על סגל מתגבש שנראה מבטיח לקראת העונה הקרובה.

בין השחקנים שימשיכו לשחק בעונה הבאה במועדון ניתן לציין את גור פורת הוותיק ששיחק שנים רבות בליגת העל, הקפטן קובי חסון שיתחיל את עונתו ה- 13 במועדון , ינעם אירם, ועינב שעובי בוגר מחלקת הנוער של המועדון . את הקבוצה יחזקו הרכז הנהדר גל איתן שהגיע מעירוני ר"ג ובעברו עונות בלתי נשכחות בהפועל ת"א. גל איתן בן 29 מתנשא לגובה של 1.83 רכז שמאלי מהיר, חזק ואגרסיבי עם קליעה נהדרת מחוץ לקשת. גארד נוסף שיחזק את הקבוצה הוא דולב דראפיץ בן 23 המתנשא לגובה של 1.95 ואם השם דראפיץ מצלצל לכם מוכר אז דולב הוא הבן של מאמן הכדורגל סלובודן דראפיץ. בעונה האחרונה שיחק דראפיץ בהפועל ר"ג\ גבעתיים והעמיד שורה סטטיסטית נאה של 10.1 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו- 2 אסיסטים למשחק.

ישראלי נוסף שיצטרף לקבוצה הוא יונתן לוי. סנטר מוכשר, חזק ואגרסיבי .  יונתן לוי בן 26 ומתנשא לגובה 2.06 . שיחק בעונה שעברה עם גל איתן בעירוני ר"ג והעמיד ממוצעים של 6.4 נקודות ו- 3.2 ריבאונדים.

בגזרת הזרים החתימה הקבוצה שני שחקנים אמריקאים עם ניסיון אירופאי מוכח בליגה הדנית.

מרקיז אדיסון בן 25 גובה 1.93 הוא גארד-פורוורד , בוגר מכללת מיזורי שהוביל בעונה הקודמת את קבוצתו לזכייה באליפות דנמרק. אדיסון השיג ממוצע מרשים מאוד של 18.8 נקודות, 4.8 ריבאונדים, ו2.7 אסיסטים למשחק, תוך כדי שהוא מפגין יכולת אישית גבוהה מאוד.

מרקיז אדיסון

אוון יטס בן 25 גובה 1.98 הוא סנטר שמתמצא היטב בצבע. יטס שחקן נייד מהיר וחזק ובעונה שעברה בליגה הדנית קלע בממוצע 20.3 נקודות, קטף 9.7 ריבאונדים ומסר 2.1 אסיסטים .

את הסגל ישלימו עופר חכמון, נועם קמחי  רחובותי ותומר שוקרון שחקן נבחרת העתודה של ישראל ובוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א.

היו"ר רון וורוטיצקי סיפר לנו מעט על הציפיות לקראת העונה הקרובה:

"עצם העובדה שאבנר נשאר בקבוצה עונה נוספת, מאמן ברמה גבוהה, מעיד על הכוונות שלנו. אני מאמין ויודע שהסגל איכותי ומוכשר. אולי לא בתקציב של הגדולות בליגה, אבל כפי שכולם רואים – אנחנו בונים קבוצה אטרקטיבית שתיאבק כל העונה ותבוא לנצח בכל משחק. מבחינתי להגיע למקומות 1-8 זה חובה. אנחנו לא פוסלים גם אפשרות להשתלב גבוה יותר בטבלה . בסופו של דבר השחקנים צריכים להתחבר״.

עד כמה הקשר שלכם יציב מול עיריית רחובות? כשאתם מסתכלים כמה שנים קדימה אתם מרגישים שיש עם מי ללכת

מתן דיל, סגן ראש העיר, צועד עם הקבוצה כבר 3 שנים. מלווה את הקבוצה, דוחף, רוצה, מגיע לכל משחקי הבית. יש למתן מחויבות לקבוצה, והיא סוחף אחריו את שאר הגורמים בעירייה, כולל את העומד בראשה. יש שינוי בתפיסה ובגישה מצד העירייה, זה עוד רחוק מהציפיות שלנו ועוד יש מה לקדם ולשפר בתחום, אבל בהחלט יש לנו שותף לדרך.  אני חושב שלנוכח העובדה שבמחלקת הנוער שלנו פעילים כאלף ספורטאים וספורטאיות שמקבלים את המאמנים ברמה הגבוהה ביותר בארץ, התמיכה העירונית צריכה לעבור עוד איזשהו שדרוג. הספורטאים המוכשרים ברחובות חייבים להישאר להתאמן באגודה ובעיר.  אני מאמין שהשותפות הזו עם העירייה תוביל אותנו לחיבור עם נותני חסות נוספים – כפי שהיה השנה"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh