מועדון צילום רחובות מציג: 'קיסמו של הלילה'

מועדון צילום רחובות מציג: 'קיסמו של הלילה'

במוצאי שבת (20.5) נפתחה בבית דונדיקוב תערוכה חדשה של מועדון צילום רחובות בשם 'קסמו של הלילה'. בתערוכה זו מציגים חברי מועדון הצילום את מיטב צילומיהם שבהם בא לידי ביטוי 'קסמו של הלילה', בשפה הצילומית. ערב הפתיחה התקיים במעמד מנכ"ל העיריה, דורון מילברג, יו"ר מזכירות מועדון צילום רחובות, אלי גולן, חברי מועדון הצילום, המציגים וחובבי אמנות רבים מרחובות ומהסביבה.

יו"ר מזכירות מועדון צילום רחובות, אלי גולן: "נושא התערוכה נבחר, בין השאר, כדי לבדל את התמונות ממיליוני צלמי הסמרטפונים, משום שהטכנולוגיה והטכניקה המקצועית מאפשרת לנו להשיג בתנאי התאורה הקשים של הלילה תוצאות מרשימות מאד. המייצגים לתערוכה נבחרו בתהליך מסודר, לפי קריטריונים מוגדרים של איכות, תוכן וקומפוזיציה".

בתערוכה מוצגות עבודות צילום שנעשו עם רדת החשיכה, בזמן שבו נאלצים הצלמים להיעזר בטכניקות שונות כדי למלא את חוסר באור. אם תוך שימוש באור המלאכותי מהמרחב בו הם מצלמים כגון פנסי הרחוב, חלונות ראווה ואף פנסי מכוניות וכו' או תוך שימוש בתאורה מלאכותית יזומה כדוגמת הבזקי פלאש מהמצלמה. בתערוכה זו, מציגים חברי מועדון צילום רחובות את מיטב צילומיהם שמביאים לידי ביטוי את קסמו של הלילה בשפת הצילום.

שעות פעילות התערוכה:  א'-ה', בין השעות 10:00 – 13:00  |  נעילת התערוכה: יום ד' (7.6.2017)

בתמונה: מילברג וגולן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh