מופעי חנוכה – לא רק לילדים!

מופעי חנוכה – לא רק לילדים!

בעל"ה מציינים את החג בשלל אירועים.

חנוכה כבר בפתח ולא רק לילדים מגיע לחגוג. בבית על"ה ובמרכז היום של העמותה למען המבוגר ברחובות, דואגים למגוון אירועים משמחים גם לתושביה המבוגרים של העיר.

ביום רביעי הקרוב (25.12) בשעה 10:00 בבוקר, בית על"ה יפתח את הבוקר עם יו"ר על"ה, צבי טרופ, שיעביר הרצאה מרתקת על תפקידו של היועץ הכלכלי למערכת הביטחון. טרופ שימש בעברו כיועץ הכלכלי לכל מערכות הביטחון לרבות צה"ל, משרד הביטחון, התעשיות הביטחוניות ויועץ לשרי הביטחון משה ארנס ויצחק רבין. מיד לאחר ההרצאה ידליקו נר רביעי.

ביום חמישי (26.12) בשעה 10:00 בבוקר בית על"ה מזמין לאירוע חנוכה המרכזי שיכלול: שיתוף פעולה בינדורי מרגש בין  מקהלת "הללויה על"ה" ומקהלת הילדים "מיתר" עם שירי החג. הרצאתו של ד"ר שלמה הרציג על היסטוריה ומיתוסים על חנוכה ושירה בציבור עם "זוהרה בשיר וזמר". לאחר מכן תקוים מצוות החג בהדלקת נר חמישי וסופגניות יחולקו לקינוח. הכניסה חופשית.

עוד ביום חמישי בשעה 16:30 אחר הצהריים, יתקיים סיור עששיות במוזיאון הפרדסנות – פעילות חביבה של סבים וסבתות יחד עם נכדיהם, לפעילות חינוכית מלאה בקסם. גם הורים יכולים להצטרף. במהלך הסיור ידליקו את הנר החמישי של החג ויחולקו סופגניות.

לפרטים אודות הפעילויות השונות ניתן לפנות לבית על"ה ברחוב השופטים 5, רחובות. או בטלפון מספר: 8870*, שלוחה 4.

מלבד לאירועי חנוכה בבית על"ה, יתקיימו אירועים מיוחדים גם במרכז היום שעל"ה מפעילה במזרח העיר, ברחוב בורכוב 12:  ביום ראשון 22/12 תתקיים פעילות חנוכה בינדורית עם תלמידי ביה"ס "קציר". ביום רביעי 25/12 יתקיים מופע חגיגי של תיאטרון היידיש שפיל בבימויו של ששי קשת וביום ראשון 29/12 תזמורת המשטרה תגיע להופיע בפני מבקרי המרכז.

לפרטים על התוכניות הקיימות במרכז היום, ניתן לפנות למרכז היום בטלפון מספר: 08-9468190.

לפרטים נוספים: רות רובינשטיין, דוברת על"ה רחובות, 052-2262967

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh