מופע סטנדאפ של בן בן-ברוך לצעירי העיר

מופע סטנדאפ של בן בן-ברוך לצעירי העיר

משנכנס אדר מרבין בשמחה: הפלטפורמה- מרכז הצעירים העירוני של החברה העירונית רחובות מזמינה את צעירי העיר למופע סטנדאפ מקוון ללא עלות, בהרשמה מראש (מספר המקומות מוגבל).

המופע יועבר באופן מקוון בזום, ביום שלישי 23.2 בשעה 20:30.

בפלטפורמה, המרכז לצעירי רחובות בגילאי 35-18, של החברה העירונית רחובות ועיריית רחובות, פועל רבות למען צעירי העיר. כעת, לקראת חג הפורים, הוא מזמין את אותם צעירים לאירוע פורימי מקוון ומשמח, כיאה למצוות החג – מופע מקוון עם הסטנדאפיסט בן בן-ברוך שיתקיים ללא תשלום.

בן בן-ברוך, סטנדאפיסט מחונן, שמביא איתו משב רוח רענן ומקורי לבמה, שחקן שכבש את הרשת עם סרטוני הפרודיה לאסף גרניט וזכה ביותר מ-5 מיליון צפיות ביוטיוב. בנוסף, השתתף בתוכניות טלוויזיה רבות בהן "צומת מילר", "מלחמת המינים", "אנחנו במפה" ועוד. המופע יתקיים ביום שלישי, ה-23.2 בשעה 20:30, ויועבר בשידור חי בזום, מספר המקומות מוגבל.

לדברי ראש העיר, רחמים מלול: "את חג הפורים נחגוג השנה למרות הקורונה. לצעירי העיר הקדשנו תשומת לב מיוחדת עם מופע הסטנד אפ של בן בן ברוך. אני מזמין את כל צעירי רחובות לצפות ולצחוק בלי לצאת מהבית.אנא שמרו על אחריות חברתית, שמרו על הבריאות שלכם ושל היקרים לכם ואל תשתתפו במסיבות או בהתקהלויות אסורות. אנו מאחלים לכם חג שמח".

לדברי חבר המועצה ד"ר אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "בעת הזו אנחנו זקוקים לכל רגע של שמחה וצחוק יחד. השמחה היא חלק מהחוסן שלנו והיא נותנת את הכוח להמשיך. אני רוצה לברך את צוות הפלטפורמה על היוזמה ועל היצירתיות הרבה שמושקעת בימים הללו".

לדברי אורלי הלל, מנהלת הפלטפורמה: "צוות הפלטפורמה נמצא עבור הצעירים, הן בפיתוח אישי הן במעורבות חברתית והשתתפות אזרחית והן בתרבות ופנאי. אנו משקיעים משאבים במתן פתרונות כוללים למגוון הצרכים. זו תקופה קשה וחשוב לנו שהצעירים יצחקו וייהנו, על אחת כמה וכמה בחג הפורים".

המופע ללא עלות אך מספר המקומות מוגבל, להרשמה מראש: https://katzr.net/54f0f1

בתמונה: בן בן ברוך  |  צילום: סמל מרצים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh