מחדשים את מגרשי הספורט בשכונות ובבתי הספר

מחדשים את מגרשי הספורט בשכונות ובבתי הספר

החברה העירונית רחובות בשיתוף אגף החינוך בעיריית רחובות, שיפצה את מגרשי הספורט של בתי הספר שפרינצק, תחכמוני ושריד, בנוסף למגרשים בשכונת אושיות וקריית משה.

במסגרת בדיקות הבטיחות השנתיות ולרגל פתיחת שנת הלימודים תש"פ, החברה העירונית רחובות בשיתוף אגף החינוך בעיריית רחובות, שיפצה את מגרשי הספורט של בתי הספר שפרינצק, תחכמוני ושריד, ואת המגרשים בשכונות אושיות וקריית משה ברחבי העיר.

הפרויקט התקיים במהלך חופשת הקיץ לאחר סיור שנערך עם נציגי החברה העירונית, עירית רחובות ויו"ר הנהגת ההורים צופית גולן ובו נערכה בדיקה של המגרשים. שיפוץ המגרשים נערך בשיתוף פעולה עם חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט. לנוחות התלמידים הוחלפו הסלים ומתקני השער הישנים במתקנים חדשים, עוד במסגרת השיפוץ והשדרוג כל מגרשי הספורט בעיר קיבלו אישורי בטיחות.

מגרשי הספורט משמשים את כלל תלמידי בתי הספר, הן בשעות הלימודים בשיעורי הספורט ובהפסקות פעילות והן בפעילויות בשעות אחר הצהריים בחוגים ופעילויות חברתיות. מהנהגת ההורים נמסר כי הילדים וצוותי החינוך של בתי הספר מרגישים את השינוי, ושמחים על השיפוץ המבורך שהתקיים על רקע פתיחת שנת הלימודים החדשה.

זוהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אנו שואפים להעניק לילדי העיר את הטוב ביותר, גם בשעות הלימודים וגם בשעות הפנאי. הרצון שלנו להיטיב עם הילדים מגיע במישורים רבים, אחד מהם הוא גם שיפוץ המגרשים למשחק, שיהיו בטוחים למשחקי הילדים".

איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "במסגרת בדיקות הבטיחות השנתיות שנערכות מדי שנה על ידי אגף הספורט שודרגו מגרשי הספורט וכן תוקנו ליקויים במגרשים לטובת הבטיחות של ילדי העיר. תחום הספורט חשוב וקרוב לליבי, אני שמח על השדרוג ועל שיתוף הפעולה עם הנהגת ההורים ומחזיק תיק הספורט רועי שרעבי".

צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים רחובות: "זהו חלק מתהליך שלם בו העיריה והחברה העירונית עובדות בשיתוף פעולה עם הנהגת ההורים וקשובות לצרכינו. זה לא מובן מאליו ואנו שמחים שיש עבורנו דלת פתוחה, ושיש שינוי בתפיסת העולם. הפרויקט ימשיך לבתי ספר נוספים בעיר. הילדים וצוותי החינוך של בתי הספר מרגישים בשינוי ושמחים על השיפוץ המבורך שהתקיים על רקע פתיחת שנת הלימודים החדשה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh