מחוללי חמצן ניידים ונייחים לסובלים ממחלות נשימה

מחוללי חמצן ניידים ונייחים לסובלים ממחלות נשימה

סובלים ממחלות נשימה וזקוקים למחולל חמצן בזמן מאמץ או באופן קבוע? מעוניינים לדעת כיצד המכשיר יכול לסייע לכם ולשפר את איכות חייכם? רוצים לדעת מהו ההבדל בין מחולל חמצן נייד לנייח? ובכן, ישנם דגמים רבים בשוק לכן חשוב לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתחום לייעוץ ולסיוע בבחירת הדגם המתאים ביותר למצבכם הרפואי ולאורח חייכם.

מה זה מחולל חמצן?

המכשיר מיועד לאנשים הסובלים ממחלות נשימה שונות ורמה נמוכה של חמצן בדם. חולים כרוניים הזקוקים לטיפול נשימתי חייבים להסתגל למציאות חדשה ולשימוש קבוע במכשירי אספקת חמצן בתוך הבית ומחוצה לו. אם בעבר מי שסבל ממחלות נשימה נאלץ לשהות בביתו ללא אפשרות לצאת החוצה לעבודה, לסידורים ולטיולים, כיום ניתן לרכוש מכשירי אספקת חמצן ניידים, אלו מכשירים קומפקטיים וקלי משקל המאפשרים לחולים כרוניים ולסובלים ממחלות נשימה שונות  ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר ומאפשרות של ניידות גבוהה וכמעט ללא כל הגבלה.

למי מיועד המכשיר?

מחוללי חמצן הם מכשירים ייעודיים לאספקת חמצן לכל מי שסובל מרמת חמצן נמוכה בדם. כדאי לדעת כי רמת הסטורציה (רמת חמצון) בדם נמדדת באחוזים, אצל אדם בריא רמת הסטורציה היא 98%, הרמה הממוצעת היא 92%, כאשר אצל אדם הסובל ממחלה נשימתית רמת הסטורציה נמוכה מ-90% לכן הוא זקוק לאספקת חמצן באופן קבוע – 24 שעות ביממה.

אנשים רבים סובלים מרמת חמצן נמוכה בדם בשיעור של 93-94%, אך כאשר הם מבצעים פעולה המחייבת מאמץ, למשל הליכה מאומצת, טיפוס במדרגות, עליות ברחוב וכדומה, רמת החמצן בדם פוחתת לשיעור נמוך מ-90% והם זקוקים לאספקת חמצן סדירה בזמן מאמץ.

המכשיר הייעודי מיועד לחולים הסובלים ממחלות חסימתיות, נפחת (אמפיזמה), פיברוזיס ריאתי, CF (ילדים ובני נוער), יתר לחץ דם ריאתי וכיוצא בזה.

איזה סוגים קיימים?

ישנם 3 סוגים עיקריים של מכשירים לאספקת חמצן, בעבר הלא רחוק החולים שזקוקים לאספקת חמצן קבועה שכרו בלון חמצן גדול שהקשה עליה להתנייד בחופשיות בגלל המשקל הרב ומוגבלות התנועה עם הבלון הכבד. כיום, נהוג לבחור במכשיר נייח או נייד מחברה מוכרת ואמינה, המכשיר הנייד מצויד בסוללה נטענת, אפשר לטעון את הסוללה גם ברכב במהלך הנסיעה.

כמו כן, יש מגוון דגמים של מכשירים נייחים לבית, המכשיר הביתי מיועד בעיקר לחולים כרוניים הזקוקים לאספקת חמצן קבועה. זהו מכשיר אמין ויעיל המצויד בבורר תפוקת חמצן, במערכת להתראה על תפקוד לקוי של המערכת או בעת הפסקת חשמל, ובמכשיר יש סוללה נטענת הפועלת באופן אוטומטי כאשר יש הפסקת חשמל בבית.

ממי כדאי לרכוש את המוצר?

חשוב לדעת כי יש מספר חברות המתמחות במכשירי אספקת חמצן ניידים ונייחים, לכן מומלץ לערוך סקר שוק ולהשוות בין החלופות. כדאי לבחור דגם איכותי ואמין ממותג מוכר ומוביל כדי לקבל שירות מהיר ויעיל בכל בעיה, בקשה ותקלה. כמו כן, מומלץ להזמין דגם נייד או נייח בהתאם לצורכי החולה, יש להקפיד כי המכשיר יהיה קל משקל, שקט, בעל תפוקת חמצן בהתאם למצבו של החולה ומצויד בסוללה ארוכת טווח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh