מחפשים עבודה?

מחפשים עבודה?

מרכז התעסוקה העירוני אסף עבורכם משרות חמות לאיוש מיידי.

משרות רלוונטיות לתושבי רחובות מחכות באתר "הזדמנות" – מרכז התעסוקה העירוני באגף לשירותים חברתיים. 

רחמים מלול, ראש העיר: "אנו פועלים בכל דרך לסייע לתושבים בעיר בתקופה זו. מלבד הסיוע לעסקים והסיוע התזונתי והריגשי לכל הזקוקים לכך, האגף לשירותים חברתיים פועל גם בתחום התעסוקה".

חבר המועצה עו"ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "הביטחון התעסוקתי החשוב לא פחות, בפרט בעת זו בה רבים מפוטרים ומוצאים לחופשה אני מזמין את התושבים לפנות למרכז בכל נושא הקשור לתעסוקה בעת הזו".

משבר הקורונה וההגבלות האישיות הביאו לזינוק בכמות המובטלים בישראל, עת תושבים רבים פוטרו או הוצאו לחופשה ללא תשלום.

גופים חיוניים מתחום המזון, הבנקאות, הפארם ועוד ממשיכים לתפקד ולפעול, והם זקוקים לכוח עבודה רב גם בימים אלו.

עיריית רחובות פועלת לסיוע לתושבים הזקוקים לעבודה מיידית גם התחום התעסוקה (בהתאם להנחיות משרד הבריאות כמובן) באמצעות מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה שבאגף לשירותים חברתיים.

מרכז הזדמנות רחובות פועל במצבי שיגרה לסייע לכל מי שמבקש להשתלב, להתמיד ולהתקדם בתעסוקה ההולמת את צרכיו והשכלתו. גם כיום, בשעת המשבר, יש לא מעט גופים המגייסים עובדים ועובדות במגוון רחב של תפקידים, ואנשי המרכז פועלים ללא לאות לאתר "משרות חמות" לאיוש מיידי ולעדכון הרשימה על מנת לסייע לתושבי העיר.

המרכז מפרסם את המשרות העדכניות בלוח משרות מקוון, דרכו ניתן להגיש מועמדויות למשרות המפורסמות, ואף לצרף קורות חיים במידה ויש. עובדי המרכז פועלים להעביר את המועמדויות  למעסיקים, ובמידת הצורך מסייעים גם בהכנה לראיון עבודה טלפוני ותהליך הקבלה לעבודה.

למתקשים למלא את הטופס, ניתן לפנות למוקד העירוני בטלפון 106 להשאיר פרטים ובקשה לסיוע תעסוקתי, ועובדי המרכז ייצרו קשר בהקדם האפשרי.

למאגר המשרות העדכניות היכנסו ל: http://hizdamnut-rehovot.org.il/wanted/

רחמים מלול, ראש העיר: "אנו פועלים בכל דרך לסייע לתושבים בעיר בתקופה זו. מלבד הסיוע לעסקים והסיוע התזונתי והריגשי לכל הזקוקים לכך, האגף לשירותים חברתיים פועל גם בתחום התעסוקה. היכנסו לאתר לבדוק אם יש משרה מתאימה עבורכם".

חבר המועצה עו"ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "באגף לשירותים החברתיים דואגים לא רק לביטחון התזונתי והנפשי של התושבים אלא גם לביטחון התעסוקתי החשוב לא פחות, בפרט בעת זו בה רבים מפוטרים ומוצאים לחל"ת. אני מזמין אותכם לפנות למרכז בכל נושא הקשור לתעסוקה בעת הזו".

יובל פרייברון, מנהל מרכז הזדמנות : "אנחנו פועלים לאיתור משרות לאיוש מיידי הרלוונטיות לתושבי רחובות , ומסייעים לתושבים בתהליך הקבלה . אני קורא לכל מי שזקוק לעבודה ואינו מחויב בבידוד, להגיש מועמדות למשרות שמפרסם מרכז הזדמנות בלוח הדרושים הייעודי, ולקבל מאיתנו סיוע בתהליך הקבלה לעבודה, גם בימים אלה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh