מחר בפייסבוק העירונוער: כוכבי הרשת במופע מיוחד לבני הנוער בעיר!

מחר בפייסבוק העירונוער: כוכבי הרשת במופע מיוחד לבני הנוער בעיר!

מחר (24.11) תתקיים "הפסקה פעילה" לתלמידים ולתלמידות* בין השעות 12:00-10:00 יצטרפו לשידור החי מאולפן העירוLIVE וייהנו מאירוע עם כל האמנים האהובים עליהם – כוכב הרשת בן זיני, זוכה נינג'ה ישראל גיל מרנץ, המנטליסט שמעון נחמני, המנחה האהוב לאון שניידרובסקי וכוכבי הרשת אלעד לוי וליהי בנין. השידור החי ביוזמת מחלקת הילדים והנוער באגף החינוך.

מחלקת הילדים והנוער מזמינה את בני הנוער לבוקר אחר: מחר, יום שלישי, בין השעות 10-12 בבוקר ייעצרו הלימודים בחטיבות הביניים והתיכונים הממלכתיים, והתלמידות והתלמידים ייהנו מאירוע בשידור חי של כל האמנים וכוכבי הרשת האהובים עליהם. האירוע יועבר בשידור חי מאולפן העירוLIVE בעמוד הפייסבוק ועמוד האינסטגרם של העירונוער באמצעות הקישור: https://bit.ly/2URuNlC

האמנים שיופיעו הם מכוכבי הרשת האהובים בארץ: הזמר וכוכב הרשת בן זיני, המנחה והסטייליסט לאון שניידרובסקי, המנטליסט שמעון נחמי, יוצרי התוכן אלעד לוי וליהי בנין וזוכה התכנית נינג'ה ישראל גיל מרנץ.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו דואגים לקיים פעילויות ואירועים גם לבני הנוער, והאירוע היום הוא חלק מההשקעה בנושא. גם בתקופה הנוכחית אנו עושים כל מאמץ כדי להעניק להם, הן באמצעות החינוך הפורמלי והן באמצעות החינוך הלא פורמלי ".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: "בין שיעורי הזום של מחר תחכה לתלמידים הפתעה – האמנים שהם הכי אוהבים יגיעו לשיר, לצחוק וליהנות יחד איתם. אני מודה למחלקת הנוער על היוזמה ומחכה לפגוש את תלמידי ותלמידות החטיבות והתיכונים".

מחזיק תיק נוער צעירים ומעמד הילד ד"ר אסף אל-בר: "בשגרה המורכבת הזו, נדרשת גם הפוגה, נדרש זמן לחוויות ולהנאה, ביחד. אני מקווה שהחוויות המשותפות של התלמידים והתלמידות יהיו כר פורה למפגש וחיבור הדדי".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "מחלקת הילדים והנוער ממשיכה להפתיע עם יוזמות מיוחדות לתלמידי החטיבות והתיכונים גם בתקופה הנוכחית. אני מקווה שזו תהיה הפסקה פעילה מהנה ומרעננת, שתעניק להם הפוגה מהלימודים המקוונים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh