מיהם תושבי רחובות שייצגו את ישראל באבו דאבי ודובאי?

מיהם תושבי רחובות שייצגו את ישראל באבו דאבי ודובאי?

5 ספורטאי "ספיישל אולימפיקס" מרחובות ייצגו את ישראל בתחרות העולמית באבו דאבי ודובאי.

5 מתושבי רחובות הם ספורטאים במסגרת פעילות ספיישל אולימפיקס, המקדמת את הפעילות הגופנית בקרב אנשים עם צרכים מיוחדים.

לפני שהם טסים לייצג את ישראל בשבוע הבא בתחרויות הספיישל אולימפיקס העולמיות באבו דאבי ודובאי, הם הגיעו לקבלת פנים מיוחדת וברכת הדרך מראש העיר, רחמים מלול, ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, אורית שרגאי.

עידו גרוספלד, רון פרלוב ואליק סימור – שחקני נבחרת הכדורסל, דן אוחיון – שחקן נבחרת הבאולינג ודניאלה פאיוק גומס מנבחרת השחייה ביקרו אמש בלשכת ראש העיר, שם הוענקה להם מלגה מיוחדת בת כ- 5000 ₪ לכל ספורטאי/ת, המהווה כמחצית מעלות הנסיעה לתחרות.

ראש העיר, רחמים מלול, בירך אותם ואיחל להם בהצלחה. במהלך השיחה הציגו את עצמם ואת תחום העיסוק שלהם, וסיפרו על האהבה והליווי של המשפחות שלהם, ההכנה לתחרויות ועל ההנאה בעיסוק בספורט על אף המוגבלויות שעמן הם מתמודדים. הספורטאים הודו לראש העיר על התמיכה שעירית רחובות מעניקה להם, בין היתר בהעמדת מתקן לאימונים. עמותת "הרצון מנצח" שמתאמנת ברחובות במסגרת פעילותה של ספיישל אולימפיקס.

רחמים מלול, ראש העיר: "התרגשתי מאוד לפגוש את ספורטאי ספיישל אולימפיקס אמש. אין לי ספק כי הם ייצגו בכבוד גדול את רחובות ואת מדינת ישראל . התרשמתי מאוד לשמוע על ההתמודדות המיוחדת שלהם, ובעיני הם דוגמא לניצחון הרוח על הגוף. אני מאחל להם הצלחה גדולה והנאה בתחרויות".

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות ובית הספר להורים: "כשלקחתי על עצמי את תיק אוכלוסיות מיוחדות, המטרה שלי הייתה ברורה. להוכיח שהרצון מנצח ולעשות כל שניתן כך שאנשים עם צרכים מיוחדים יוכלו להשתלב בקהילה כשווים בין שווים.  הספורטאים של הספישל  אולימפיקס הם דוגמא מצוינת לכוח רצון ויכולותיהם הנפלאות מדגימות כמה אנחנו כחברה נרוויח משילובם  וחיזוקם של אנשים עם צרכים מיוחדים. אנו מאחלים להם בהצלחה גדולה, וחוויה מיוחדת ומעצימה בנסיעה זו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh