מיוחד: ד"ר גילי גולדבלט מדבר על המהפכה ההיברידית של מאוחדת

מיוחד: ד"ר גילי גולדבלט מדבר על המהפכה ההיברידית של מאוחדת

ד"ר גילי גולדבלט רופא הילדים האהוב במאוחדת ברחובות, מספר על המהפכה ההיברידית של מאוחדת המעניקה להורים אפשרות נוספת ליהנות משירותי הבריאות הייחודיים

כל מי שנמנה על הסטטוס משפחה צעירה יודע בוודאי שהשיקול המרכזי בבחירת מרפאה הינו רופא הילדים. חשוב מכל שיהיה מקצועי, מכיל ומחובר לנימי נפשם של הילדים ושל ההורים את זאת יודע גם ד"ר גילי גולדבלט, רופא הילדים האהוב ממרפאת מאוחדת ברחובות. "מאוחדת ממשיכה להצעיד קדימה את תחום הרפואה בישראל ומביאה ללקוחותיה את הדור הבא של שירותי הרפואה: מהפכת הרפואה ההיברידית", אומר ד"ר גולדבלט בגאווה.

לדבריו, "כשמדברים על הרפואה ההיברידית של מאוחדת, הכוונה היא לשילוב בין החדשנות של עידן הדיגיטל ובין השירות והיחס האישי הוותיקים והטובים של מאוחדת, כאשר אף אחד מהם לא בא על חשבון השני: נהפוך הוא. שניהם יחד חוברים למודל שירותי אחד, שמאפשר ללקוחות לבחור את איך לקבלת שירות  רפואי בדרך שאותה הם מעדיפים".

החידוש: אפשרות לביקור דיגיטלי בשיחת וידאו

ד"ר גולדבלט מפרט ומסביר כי "המודל ההיברידי המהפכני של מאוחדת מציע שלושה ערוצים עיקריים להתקשרות עם הרופא: פנייה מקוונת לרופא, ביקור במרפאה או ביקור דיגיטלי בשיחת וידאו, שהינו שירות פורץ דרך המאפשר להתייעץ עם הרופא בלי להגיע למרפאה. הביקור, כמו כל מערכות הקופה, מאובטח היטב והפרטיות של הלקוחות נשמרת בקפדנות. הביקור הדיגיטלי הוא בדיוק כמו ביקור במרפאה, רק בלי לפנות חצי יום להגעה ולהמתנה בחדר ההמתנה ונעשה במחשב או במכשיר הסלולר, מהבית ,מהמשרד או מכל אחר בארץ ובעולם  – מהיכן שנוח ומתאים ללקוחות. זה הופך את הרפואה לנגישה וזמינה.

יישם המודל ההיברידי של מאוחדת חיכה בסבלנות עד שהגיעה האפשרות הטכנולוגית המדויקת לפיתוח הביקור הדיגיטלי. במאוחדת לא הסכימו להסתפק בשירות חלקי אלא, כמו תמיד, במאוחדת חולמים על הכי טוב שאפשר ולא מסתפקים בפחות מזה. הטכנולוגיה החדשנית של שיחות הוידאו במאוחדת מוטמעת בתוך מערכות הקופה ומתבצע ע"י הרופא האישי של הלקוח וברשומה הרפואית שלו. כמו כן, מבהיר ד"ר גולדבלט כי הפנייה הדיגיטלית לא מהווה תחליף לבדיקה גופנית מלאה אצל רופא והשימוש בה נועד למנוע הגעה למרפאה כשלא בהכרח חייבים ולהימנע מהיחשפות למחלות מדבקות, המתנה ועוד.

ד"ר דוד מוסינזון, סמנכ"ל הרפואה של מאוחדת, ממובילי המהפכה ההיברידית של הקופה, מסביר את החשיבה שמאחורי המודל המהפכני: "הרעיון הוא לקחת את הרפואה הדיגיטלית, להתאים אותה לציבור הישראלי ולשלב אותה בתוך רפואת הקהילה המסורתית המעולה שלנו. הרחבת ערוצי השירות תשפר את איכות הטיפול ואת איכות הרפואה ותחסוך זמן רב למטופלים. הייחוד שלנו הוא בכך שהחדשנות לא מבלבלת אותנו: אנחנו לא מוותרים על ערכים כמו יחס אישי והכרות עמוקה עם המטופל. הדיגיטציה לא הופכת את השירות שלנו למנוכר, כמו שקורה בארגונים גדולים אחרים".  ד"ר מוסינזון מוסיף: "המודל ההיברידי מאפשר גם מעקב אחרי חולים כרוניים, שלא חייבים להגיע למרפאה לשם כך. יש מטופלים שיגיעו למרפאה, יש מטופלים שיבצעו ביקור דיגיטלי ויש כאלו שישלבו ביניהם – זוהי ההיברידיות במיטבה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh